וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: אנדרה סנטוס התנצל, אבל ישלם את המחיר

מערכת וואלה! ספורט

6.11.2012 / 10:15

הברזילאי התנצל בפני אוהדי ארסנל על החלפת החולצה עם ואן פרסי אך יאבד את המקום בהרכב: "לא ידעתי שזה יעורר מהומה"

ספורט 2

אנדרה סנטוס התנצל בפני אוהדי ארסנל, אבל עדיין צפוי לשלם את המחיר. כזכור, סנטוס ספג ביקורת קשה מארסנל ואוהדיה על כך שנראה מחליף חולצות עם רובין ואן פרסי, שנוא המועדון, במהלך מחצית המשחק של התותחנים מול מנצ'סטר יונייטד בשבת (2:1). סנטוס חוזר בו ומביע חרטה, אבל ספק אם זה יחזיר את האהבה שאיבד.

"אני רוצה להתנצל בפני האוהדים שחשו נבגדים מהמלך", אמר סנטוס, "האם העליתי בדעתי שזה יעורר כזו מהומה? כמובן שלא. אחרת הייתי אומר לרובין להחליף איתי חולצות הרחק מעיני המצלמות".

שחקן ארסנל אנדרה סנטוס מחבק את שחקן מנצ'סטר יונייטד רובין ואן פרסי. GettyImages
"אני מופתע מהפירוש שאנשים עשו למחווה חברית כזאת של 'פייר פליי'". סנטוס וידיד/GettyImages

"העזיבה של רובין ליונייטד לא הפכה אותו לאויב בעיניי. נותרנו חברים, ודיברנו כבר על החלפת החולצות, שזה דבר שכדורגלנים עושים כל הזמן. אני רק רוצה שאנשים יבינו שהוא חבר שלי, ושאני לא אתייחס אליו אחרת רק כי הוא עבר ליונייטד.

"הוא ניגש אליי בהפסקה, ובאותו רגע לא ידעתי שזה יעורר כזו מהומה. אף פעם לא אתעלם מחבר קרוב ולא אגיד לו 'שלום'. אני מופתע מהפירוש שאנשים עשו למחווה חברית כזאת של 'פייר פליי'. בכל זאת, גם ארסן ונגר ביקש מהאוהדים להתייחס לוואן פרסי בכבוד".

ונגר, מצדו, הודה שהוא לא מרוצה מהאקט של סנטוס. "אני חושב שזה לא היה המעשה הנכון לעשות", אמר מאמן ארסל, "אני לא מבין את זה. זה מעניין, כי סנטוס הוא שחקן אכפתי. זה כנראה קשור להבדלי תרבויות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully