וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רעננה בפסגה, ניצחון למכבי פתח תקוה

הקבוצה מהשרון ניצחה 0:2 את נס ציונה, אלו ואופיר העניקו למלאבסים 0:2 על בית"ר תל אביב רמלה. לוד - הרצליה 1:3

המחזור השמיני בליגה הלאומית ננעל הערב (שני) עם שלושה משחקים שגרמו לצפיפות עוד יותר גדולה בטבלה והציגו מוליכה חדשה. הפועל רעננה טיפסה למקום הראשון בזכות ניצחון חוץ 0:2 על סקציה נס ציונה, והורידה למקום השני את הפועל נצרת עילית רק בגלל הפרש שערים. מכבי פתח תקוה ניצבת עם נקודה פחות (15) במקום השלישי אחרי 0:2 במושבה על בית"ר תל אביב רמלה. בני לוד התחמקה מהקו האדום ושלחה לשם את מכבי הרצליה, לאחר שניצחה אותה 1:3.

שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים. ניב אהרונסון
חזרו לנצח. שחקני מכבי פתח תקוה חוגגים/ניב אהרונסון

מכבי פתח תקוה - בית"ר תל אביב רמלה 0:2

המלאבסים שכחו מהפסד הבכורה בלאומית להפועל נצרת עילית לפני כשבועיים, וחזרו למסלול הניצחונות עם 0:1 דחוק על הקבוצה של ארז בנודיס. בית"ר תל אביב רמלה הגיעה אחרי שצברה שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, אבל אחרי מחצית מאופסת נכנעה לשער בכורה בקבוצה הבוגרת של דור אלו הצעיר, שכבש עבור מכבי פתח תקוה בדקה ה-52. יוסי אופיר הוותיק סגר עניין בדקה ה-85 והמלאבסים התקדמו למקום השלישי עם 15 נקודות, בעוד בית"ר תל אביב רמלה נותרה עם שמונה נקודות.

דור אלו שחקן מכבי פתח תקוה. ניב אהרונסון
שער בכורה בבוגרים. דור אלו/ניב אהרונסון
מיכאל קירטבה (מימין) דן רומן שחקני בית"ר תל אביב רמלה. ניב אהרונסון
תוצאה מאכזבת עבור הבית"רים. מיכאל קירטבה לצד דן רומן/ניב אהרונסון

סקציה נס ציונה - הפועל רעננה 2:0

בשקט בשקט, הקבוצה של תומר קשטן עדיין לא הפסידה העונה ופתאום היא במקום הראשון. הפועל רעננה עקפה את המוליכה המפתיעה משישי, הפועל נצרת עילית, כשלשתיהן 16 נקודות ולרעננה הפרש שערים טוב יותר. האורחים עבדו קשה בנס ציונה, עד שמוחמד פודי פרץ את הסכר בדקה ה-72. ממאדו צ'אם חתם את התוצאה שבע דקות לאחר מכן עם שערו השני העונה, ורעננה שועטת קדימה.

תומר קשטן מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
עושה חיל ברעננה. תומר קשטן/קובי אליהו

בני לוד - מכבי הרצליה 1:3

המארחים השיגו ניצחון ראשון מאז מחזור הפתיחה והצליחו לברוח מהקו האדום, לשם שקעה מכבי הרצליה המאכזבת. הקבוצה של עופר טלקר הגיעה אחרי שתי תוצאות תיקו מאופסות ועם שישה שערי זכות בלבד, השיגה עוד שער, אבל ספגה שלושה וירדה מנוצחת. לוד נקמה על החמישייה שספגה מהרצליה בשלהי העונה שעברה, הודות לשערי ליגה ראשונים העונה של נבו מזרחי, שחגג צמד בדקות 5 ו-79. אברטון זאגו הברזילאי כבש בדקה ה-37 ולירון דיאמנט רק צימק עבור הרצליה בדקה ה-51.

שחקני בני לוד חוגגים. מגד גוזני
ניצחון שני העונה. שחקני בני לוד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully