וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ניצחונות למארי ודג'וקוביץ'

הבריטי חזר מפיגור ל-6:3, 3:6, 4:6 אחרי שעתיים ו-16 דק' על ברדיך. המדורג ראשון בעולם ניצח 6:7 (4), 3:6 את צונגה

טורניר גמר הסבב בלונדון נפתח היום (שני) עם המחזור הראשון של בית א'. במשחק הראשון, הצליח הטניסאי המקומי אנדי מארי (3) לעשות את שלו עם 6:3, 3:6, 4:6 על תומאש ברדיך (6). בהמשך, נובאק דג'וקוביץ' הסרבי (1) הצליח לעשות את שלו עם 6:7 (4), 3:6 על ג'ו ווילפריד צונגה הצרפתי (8).

בכל בית משתתפים ארבעה שחקנים, שייפגשו אחד מול השני פעם אחת. השניים הראשונים מכל בית יעלו לחצי הגמר. מחר ייערכו שני משחקים, באותן השעות. רוג'ר פדרר וינקו טיפסרביץ' ייפגשו בשעה 16:00, דויד פרר ישחק מול חואן מרטין דל פוטרו בשעה 22:00 שעון ישראל.

אנדי מארי טניסאי בריטי. Kirsty Wigglesworth, AP
ניצחון מרשים. מארי/AP, Kirsty Wigglesworth

אנדי מארי (3) - תומאש ברדיך (6) 6:3, 3:6, 4:6

זה הלך קשה, אבל אנדי מארי הצליח לפתוח את טורניר גמר הסבב בצורה מוצלחת. הבריטי, המדורג במקום השלישי בעולם, הצליח לחזור מפיגור מערכה מול תומאש ברדיך (6 בעולם) ל-6:3, 3:6, 4:6 ופתח את בית א' של הטורניר בצורה מוצלחת. בסך הכל השיג מארי שבעה אייסים וביצע שלוש שגיאות כפולות, כולל במשחקון האחרון במשחק, בעוד יריבו רשם שישה אייסים ושגיאה כפולה אחת. שניהם רשמו אחוזי דיוק לא גבוהים במיוחד וזהים בהגשות הראשונות (54).

אלוף ארצות הברית הפתוחה פתח לא טוב את המשחק ונשבר ראשון במשחקון החמישי. הצ'כי המצוין שמר על ההגשות שלו עד תום המערכה וסגר אותה עם 3:6, אחרי שהשיג 12 ווינרים. מארי נראה טוב יותר במערכה הראשונה, שבר ראשון במשחקון הרביעי ושמר על ההגשה בדרך ל-1:4. זה הספיק לו כדי לסגור את הסיפור במערכה השנייה עם 3:6. מארי המשיך במומנטום גם במערכה השלישית, בה השיג שבירה כבר במשחקון השלישי ושמר עליה לאורך כל הדרך עד לסיום עם 4:6 מצוין.

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. Clive Brunskill, GettyImages
איזו גמישות. דג'וקוביץ'/GettyImages, Clive Brunskill

נובאק דג'וקוביץ' (1) - ג'ו ווילפריד צונגה (8) 6:7 (4), 3:6

הסרבי הציג לראווה כושר אדיר והצליח לעשות את שלו עם 6:7 (4), 3:6 מרשים מאוד על המדורג שמיני בעולם. נולה עשה את העבודה שלו תוך שעה ועוד 39 דקות של טניס, ואחרי שהשיג שני אייסים לעומת שגיאה כפולה אחת.

ג'ו ווילפריד צונגה הצליח לשמור על רמה גבוהה במערכה הראשונה ושמר על ההגשות שלו לאורך כולה. בנוסף, הוא אפילו השיג שלוש נקודות שבירה אבל לא הצליח לנצל אותן והמערכה הלכה לשובר שוויון. שם, כרגיל, הצליח דג'וקוביץ' להתעלות וזכה בשובר שוויון ובמערכה כולה עם 4:7. במערכה השנייה, נולה כבר היה ברמה אחרת והצליח להשיג שתי שבירות בדרך ל-3:6 ולניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully