וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "זה לא טוב להיות יותר מדי צנוע"

כריסטיאנו רונאלדו מודה שהוא אוהב את עצמו: "אני מי שאני, ואני אוהב אותי. אם הייתי יכול, הייתי מצביע לי לפרס שחקן השנה"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
אם הייתי עושה את זה בשביל הכסף, הייתי במועדון אחר". רונאלדו/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו התראיין ל"פראנס פוטבול" המגזין הצרפתי שהעניק עד 2010 את "כדור הזהב", תואר שחקן השנה, שאוחד עם הפרס של פיפ"א. רונאלדו, כידוע, כמו בכל השנים האחרונות, מתחרה עם ליאונל מסי על התואר, כשהפעם הפורטוגלי מקווה לזכות בתואר. "אם הייתי יכול, הייתי מצביע לי", אמר רונאלדו.

כמובן שרונאלדו לא רשאי להצביע לעצמו על פי החוקים, אבל הוא לא מסתיר את ההערכה שיש לו כפי עצמו, ולא מתבייש בזה. "אני מי שאני, ואני אוהב את זה", אמר רונאלדו, "זה לא טוב להיות יותר מדי צנוע. בפורטוגל נוהגים לומר שאיפה שיש יותר מדי צניעות, יש טיפשות".

רונאלדו התייחס לשמועות על מעבר אפשרי שלו לפריס סן ז'רמן, ואמר ש"אני משחק כדורגל בשביל התשוקה, לא בשביל הכסף. אני משחק בשביל אהבה לחולצה שאני לובש. אם הייתי עושה את זה בשביל הכסף, הייתי במועדון אחר". כמו כן, רונאלדו התייחס לדברים מעוררי מחלוקת שאמר בעבר (למשל, "בריאל מדריד יודעים שאני עצוב"), וענה: "יש לי דם חם. קרה שאמרתי דברים שאני לא באמת מאמין בהם".

לסיו ציין רונאלדו ש"בגלל שיקולים של אגו, כל השחקנים אוהבים שקבוצות כמו פ.ס.ז', צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד חולמות עליהם. אבל כרגע טוב לי איפה שאני, וזה לא עובר לי בראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully