וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון הדרי: "לא רואה בתקרית בין כחלון ללוקמן בעיה"

מאמן הפועל עכו לא מתרגש מהעימות בין השניים באימון. שחקנים: "במקום להגיב או להעניש, הוא רץ לחדר ההלבשה"

one

ביום שאחרי העימות הקשה באימון הפועל עכו בין תמיר כחלון לאימורו לוקמן, עדיין לא שקט בקבוצה. כזכור, אתמול דיווחנו לראשונה כי השניים תיקלו אחד את השני בחריפות, ותוך שניות התפתח ביניהם עימות מילולי חריף ודחיפות הדדיות. שחקנים מעידים שאלמלא לא היו מפרידים ביניהם, העימות היה מסתיים במכות קשות יותר. האימון עצמו פוצץ אחרי 40 דקות.

"הדבר הכי מפתיע בכל הסיפור הוא ששמעון הדרי בכלל לא התערב. הוא ראה מה שקרה, לא ניגש להפריד, ולא העיף את השחקנים שרבו. הוא פשוט רץ לחדר ההלבשה והשאיר לצוות שלו לטפל במקרה הזה", מעידים כמה שחקנים. "כבר בשבת היה נראה שהוא לחוץ ומבוהל מאוד מההפסד לקרית שמונה, והלחץ הזה בא לידי ביטוי גם באסיפה שהוא קיים לפני האימון. איזה מאמן מאיים להעיף שחקנים אחרי הפסד לקרית שמונה? איך אפשר גם לבוא בטענות לקדוסי, שעד היום כבש ולרוע מזלו דווקא במשחק הזה הוא החמיץ?".

הדרי עצמו התייחס למה שקרה, ואמר: "העברתי מסר באסיפה שכל מי שמרגיש שהוא בטוח בהרכב, זה ייגמר בינואר כי אני אביא שחקנים. יש לי עניין ליצור תחרות אמיתית ולא להשאיר את הזירה של החלק הקדמי אנמית. מבחינתי כעסתי על הנאיביות. אני לא רוצה שנוגדר יותר כקבוצה סימפטית. אמרתי לשחקנים שאני דורש אגריסיביות, ומבחינתי מה שקרה בין כחלון ללוקמן צריך להדאיג את באר שבע, ולא את הקבוצה. נגמרו לנו הרזרבות של הנקודות שלקחנו".

המאמן סירב להתרגש מהתקרית בין השניים, והוסיף: "מבחינתי כמאמן כדורגל אמוציות ותקלים כאלה זה בגבול הלגיטימי. לא הייתה אלימות שלא קשורה לשום דבר. משחק קצת אגרסיבי זה חלק מהעניין". לטענות לפיהן שחקנים מעידים כי הוא לחוץ, הוסיף: "מבחינתי זה טענות שהן בולשיט אחד גדול. את תחילת העונה בליגת העל כבר עברתי עם משחקים מספיק קשים כמו מכבי חיפה, בית"ר ונתניה. עברנו הפסדים וניצחונות, ואין אצלי שום לחץ. אני לא יודע להיות לחוץ אלא להיות מאמן תובעני ודורש".

לטענות לפיהן עזב את המגרש לאחר התקרית, השיב הדרי: "לא התייחסתי לתקרית. הודעתי למי שניהל את האימון, שזה אהוד בן שושן (מאמן הכושר, א.ק.) שיוריד את השחקנים מהמגרש. לא ראיתי בתקרית הזו בעיה של משהו שהוא מדאיג וצריך להגיב לו, ולא תהיה תגובה מעבר לזה. מדובר בשני ספורטאים למופת שהם גם חברים". על המשחק הקרוב מול באר שבע הוסיף הדרי: "אני רוצה לראות את השחקנים כפי שהם היו באימון אתמול. אני מאמין שניראה אחרת, ועכו לא תסיים את המשחק הזה כקבוצה סימפטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully