וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: כחלון ולוקמן התעמתו באימון

אימון קשה בקבוצה ביום שאחרי ההפסד. השניים החליפו דחיפות והאימון פוצץ אחרי 40 דקות. הדרי גער: "אחליף את כולכם"

one

אכזבה רבה הייתה בהפועל עכו בירידה לחדרי ההלבשה אתמול (שבת) בקרית שמונה. הקבוצה של שמעון הדרי הגיעה ללא מעט הזדמנויות, אבל ספגה שער בדקה ה-87 והפסידה 1:0, כשעל השער היה חתום לא אחר מאשר האקס שלה סינטאיהו סלליך, אותו לא הצליחה להשאיר במועדון העונה. עכו, שסופרת הפסד שלישי העונה ושני ברציפות, נמצאת עדיין במקום הרביעי, אבל בקבוצה מבינים עד לאן הם עלולים להידרדר, אם הם לא ינצחו בשבוע הבא את הפועל באר שבע.

שחקן הפועל עכו תמיר כחלון. אדריאן הרבשטיין
כבר לא שקט בקבוצה. תמיר כחלון/אדריאן הרבשטיין

מה שבעיקר בלט באימון הבוקר של הקבוצה היה האסיפה הקשה שערך שמעון הדרי לשחקנים. השחקנים מעידים כי המאמן נראה לחוץ מאוד בעקבות ההפסד, ובמהלך האסיפה הוא אמר: "אני אחליף את כולכם אם צריך. אני אביא שחקנים חדשים בינואר אם שחקנים פה לא יתחילו להתאמץ. אל תנסו אותי. לא הגיוני שאנחנו כל השבוע עובדים על רגל מסיימת, ואתם מחמיצים ככה. עשיתי גל אחד של שחרורים, אין לי בעיה לעשות גל נוסף". מרבית הביקורת של הדרי כוונה מן הסתם אל אוהד קדוסי, שהגיע לכמה הזדמנויות שלא נוצלו.

אלא שהשיא של האימון היה כאשר השחקנים יצאו אל כר הדשא. במהלך האימון תיקלו אימורו לוקמן ותמיר כחלון אחד את השני בחריפות, מה שהביא לדחיפות וקללות בין השניים, כשרק בהתערבות השחקנים נמנע עימות קשה יותר. בעקבות הדברים, החליט הדרי לפוצץ את האימון לאחר 40 דקות בלבד.

ביום שאחרי המשחק, ביקרו בקבוצה את היעדר הנעת הכדור של שחקני מרכז השדה, ובעיקר את חולשתם של מספר שחקני מפתח ובהם נבוישה מרינקוביץ' ודייויד גומז. בשבוע הבא כאמור באר שבע תגיע לאצטדיון טוטו, ובקבוצה חוששים ממצב שבו הם לא ינצחו. "הליגה הזו צפופה", אמר אחד השחקנים, "אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נוחתים מהמקום הרביעי ישר לתחתית. הייתה קצת אופוריה בשבועות האחרונים, אבל זה בטוח ייגמר עכשיו ויתחיל הלחץ". מי שזכה למחמאות הוא השוער דודו גורש, שהציל את הקבוצה לא מעט פעמים מספיגה.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
ספג ביקורות על היכולת. מרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

מי שאמור לחזור להרכב בשבוע הבא הוא הבלם משה מישאלוב, שהחמיץ את ההתמודדות בגלל קרע קטן בשריר התאומים. הבלם הוותיק ישוב לשתף פעולה עם אדי גוטליב הצעיר. כמו כן, יובל שבתאי אמור לתפוס את מקומו בהרכב אחרי שפתח על הספסל ופינה את מקומו לטובת גומז, שלא הרשים.

"זה מעצבן לקבל שער בדקה הזו", סיכם אמייה טגה, "אני חושב שאם היינו מסיימים ב-0:0, זה היה משקף יותר. הגענו למצבים, ולחטוף שער בדקה כזו זה לא נעים. יש דברים טובים במשחק שלנו כמו זה שאנחנו מגיעים למצבים. שיחקנו בסדר ורק הסוף היה מרגיז ונבע מחוסר ריכוז. יש לנו קבוצה טובה בעכו. זה שהפסדנו עכשיו שני משחקים ברציפות לא מבטל את תחילת העונה הטובה שלנו. בשבוע הבא מול באר שבע אנחנו חייבים לקחת נקודות, לא משנה איך".

הפועל עכו הפסידה 1:0 לעירוני קרית שמונה בדקה ה-90

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully