וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני קרית שמונה ניצחה 0:1 את הפועל עכו

מערכת וואלה! ספורט

3.11.2012 / 19:50

שער דרמטי של סנטיהו סלליך בדקה ה-87 העניק לאלופה שלוש נקודות חשובות, ושבר לה בצורת של תשעה משחקים ללא ניצחון

one

בשעה טובה ואחרי תשעה משחקים רצופים בכל המסגרות ללא ניצחון, עירוני קרית שמונה השיגה הערב (שבת) שלוש נקודות אחרי ניצחון 0:1 דרמטי על הפועל עכו של שמעון הדרי. האלופה שיחקה רע מאוד במשך 86 דקות, אך בסופו של יום יזכרו רק את הניצחון, ובעיקר את העובדה שהכובש היה סנטיהו סלליך, אקס הפועל עכו, שנכנס כמחליף במחצית השניה.

אומנם לא התפתח משחק ברמה גבוהה בקרית שמונה, אך אפשר לומר שברק בכר, המאמן (הזמני?) של האלופה הוא איש המשחק הזה. שלושת המחליפים שהוא הכניס במחצית השניה - דרקו טאסבסקי, רביד גזל וסנטיהו סלליך, היו מעורבים בשער הניצחון הדרמטי של האלופה.

רביד גזל שחקן עירוני קרית שמונה (שמאל) חוגג עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
ניצחון דרמטי במיוחד. שחקני קרית שמונה/אדריאן הרבשטיין

קרית שמונה עלתה למקום השישי בעקבות הניצחון הדרמטי שלה והשוותה את מאזן הנקודות שלה לזה של עכו, כאשר לשתיים יש 11 נקודות כ"א. האלופה תנסה להמשיך את המומנטום במחזור הבא מול עירוני רמת השרון. הפועל עכו תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול הפועל באר שבע של אלישע לוי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

מחצית ראשונה

דקה 1: השופט לירן ליאני הוציא את המשחק לדרך לעיני כ-1300 צופים.

דקה 14: מרינקוביץ' פרץ באגף הימני והעביר כדור רוחב לקדוסי, שמצא את בן דיין. המגן בעט כדור חזק שחלף ליד הקורה של דני עמוס.

דקה 29: תמיר כחלון מסר כדור עומק נפלא לקדוסי מעבר לקו הנבדל. החלוץ בעט שמאלה והחמיץ את המסגרת.

דקה 33: אחמד עאבד שקיבל הזדמנות בהרכב, מצא עצמו במצב של אחד על אחד מול גורש, אך שוער עכו הדף נהדר.

דקה 45: דקה בתוך תוספת הזמן, אבוחצירה הכניס כדור עומק מצוין ללאנצ'ה, שנותר לבד מול דודו גורש, אך שוער עכו מנע מקבוצתו לרדת להפסקת המחצית בפיגור.

שמעון הדרי מאמן הפועל עכו. מגד גוזני
רוצה להידבק לצמרת. שמעון הדרי/מגד גוזני

מחצית שניה

ברק בכר לא אהב מה שראה במחצית הראשונה וביצע בהפסקת המחצית חילוף כפול. סנטיהו סולליך נכנס במקומו של אדריאן רוצ'ט ודרקו טאסבסקי נכנס במקומו של אחמד עאבד.

למרות החילופים של ברק בכר, האלופה המשיכה עם המשחק השבלוני שלה והתקשתה להגיע למצבים. בצד השני, הדרי הוציא את דייויד גומז המאכזב והכניס את יובל שבתאי בדקה ה-63.

דקה 68: שניר משען שלח כדור עומק לאוהד קדוסי, שנותר לבדו מול דני עמוס, אך בעט חלש היישר לידיו של השוער.

דקה 87: גול! רביד גזל החל מהלך ומסר מצוין לטאסבסקי, שהמשיך בכדור רוחב לסלליך, אקס עכו שמקרוב בעט פנימה. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 90: שמעון אבוחצירה התנהל עם הכדור כ-25 מטרים משערו של גורש ובעט כדור מצוין, אך השוער הדף בקושי לחוץ.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, ליאור לוי, איציק כהן, שיר צדק, דושאן מטוביץ'; בראיין גרזיצ'יץ', דן אייבינדר (רביד גזל, 73) אחמד עאבד (טאסבסקי, 46), אדריאן רוצ'ט (סלליך, 46), לאסלו לאנצ'ה, שמעון אבוחצירה.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, אדי גוטליב, דין מימוני, דדי בן דיין, אימורו לוקמן, אמייה טגה, נבוישה מרינקוביץ' (עמאר זידאן, 71), תמיר כחלון, דייויד גומז (יובל שבתאי, 63), אוהד קדוסי (ליאונרדו פאסוס, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully