וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן גרונפלד: "הייתה אנרגיה חיובית, שיחקנו ביחד"

5.11.2012 / 11:27

הפורוורד של הפועל ירושלים על ניצחון הבכורה: "הגענו מרוכזים, אם נמשיך ככה דברים טובים יקרו". הקבוצה המריאה לליטא

לאחר פתיחה עגומה שכללה שלושה הפסדי ליגה, אנשי הפועל ירושלים חשו לא מעט הקלה עם השגת הניצחון החשוב אמש על מכבי אשדוד (71:90). בעקבות ההפסד לברק נתניה בשבוע שעבר, התקיימו לא מעט שיחות עם ג'ייקוב פולן, ואתמול הגארד האמריקאי הציג יכולת משופרת ואף קלע 21 נקודות (5 מ-6 מחוץ לקשת).

גורם בקבוצה הודה אחרי המשחק ש"לאחר ההפסדים הייתה לא מעט עבודה מנטלית בקבוצה". בתום התמודדות המאמן שרון דרוקר החמיא לשחקניו, בין היתר על הגנה שהם הציגו במחצית השנייה, והדגיש את החשיבות של "לשחק קבוצתי וביחד".

שחקן הקבוצה, דן גרונפלד, אמר: "כמובן שזו הרגשה טובה כמובן להשיג את הניצחון הראשון. הגענו מרוכזים והצלחנו לשחק כמו שאנחנו מסוגלים. אני חושב ששיחקנו ביחד טוב, שהצגנו הגנה טובה במחצית השנייה. הייתה הרבה אנרגיה חיובית בקבוצה. הדבר הכי חשוב היא איך אנחנו נראים ומה אנו מביאים. אם נשחק ביחד, עם אנרגיה ונתרכז בהגנה - דברים טובים יקרו".

גרונפלד התייחס להגרלת הגביע שזימנה לירושלים נפגש עם עירוני נהריה בשמינית הגמר: "כמובן שאנחנו מתרכזים עכשיו רק במשחק הבא, ביורוקאפ, אבל אנחנו לא מקלים ראש במשחקי הגביע. אני בטוח שנגיע אליו מוכנים".

הקבוצה יצאה הבוקר לקראת משחקה במסגרת היורוקאפ ביום רביעי בשעה 19:00 אצל בי.סי פרינאיי הליטאית. "אנחנו נוסעים במטרה לנצח", אמר גרונפלד, "אנחנו רוצים לנצח באירופה, ובטח במשחק הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully