וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "הסיכוי לעלות שלב בליגת האלופות נמוך"

5.11.2012 / 9:53

מאמן מנצ'סטר סיטי הנמיך ציפיות בזירה האירופית: "לצ'לסי לקח עשר שנים לזכות בליגת האלופות, הדרך שלנו עדיין ארוכה מאוד"

ספורט 2

יש לו צ'ק כמעט פתוח, הוא ביצע רכש בעשרות מיליוני ליש"ט והקבוצה שלו משלמת משכורות עתק, אבל רוברטו מאנצ'יני מנמיך ציפיות. מאמנה האיטלקי של מנצ'סטר סיטי אמנם הוליך את קבוצת הכוכבים שלו לאליפות דרמטית בדקות הסיום של העונה שעברה, אבל מתקשה להאמין שזכייה בליגת האלופות נמצאת בהישג יד של הקבוצה כרגע.

מחר (שלישי) תארח האלופה האנגלית של אייאקס במחזור הרביעי של הצ'מפיונס ולאור העובדה שיש לה כרגע נקודה אחת בלבד בבית שכולל גם את ריאל מדריד ובורוסיה דורטמונד, היא חייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכויים להעפיל לשמינית הגמר. "השחקנים חייבים לי שלוש הופעות גדולות", התייחס מאנצ'יני לכך שנותרו תשע נקודות בקופה, "כרגע יש לנו סיכוי נמוך לעלות שלב, אבל בתור קבוצה גדולה נגם כשהסיכוי שלך אוזל, אתה חייב לתת 100 אחוז בכל משחק".

ומה לגבי המפעל כמטרה בתקופה הנוכחית? "אנחנו קבוצה טובה, אבל אני לא חושב שאנחנו מוכנים לזכייה בליגת האלופות. אם נגיד אחרת, לא נהיה כנים", אמר מאנצ'יני, "צ'לסי הייתה הקבוצה הכי טובה באירופה במשך 10 שנים, והזכייה שלהם בליגת האלופות הגיעה דווקא בשנה שעברה, כשכבר לא הגיע להם, בטח לא כמו לפני ארבע או חמש שנים. מבחינתנו, אם ננצח את שלושת המשחקים הבאים ונעלה, זה פנטסטי. אבל הדרך לשם עדיין ארוכה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully