וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אכלנו את הדשא, כל העיר הגיעה למשחק"

במכבי נתניה התרגשו מהניצחון על הפועל ת"א באצטדיון החדש. מחמאות לירדן כהן. בן הרוש: "אווירה מדהימה, היינו בעננים"

one

במכבי נתניה היו נרגשים מאוד לאחר הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב אמש (ראשון) במשחק שחנך את האצטדיון החדש בעיר. בסיום המשחק נכנסו אנשי ההנהלה לחדר ההלבשה וחגגו ביחד עם השחקנים והצוות המקצועי. במועדון מקווים שהניצחון הזה יוציא את הקבוצה לדרך חדשה אחרי שקדמו לו שלושה משחקים בהם היא צברה נקודה בלבד.

ירדן כהן, שפתח בהרכב, זכה לשבחים גדולים בסיום הן מחבריו לקבוצה ואת מחברי ההנהלה. גם סרג' לופו שערך הופעת בכורה בהרכב, קיבל מחמאות גדולות מהצוות המקצועי על המשחק שלו. בקבוצה היו מרוצים בעיקר מהחזרה של אחמד סבע ועלי חטיב לעניינים. "אחמד נראה בשבוע האחרון הרבה יותר מחויב", אמר גורם בנתניה, "אם הוא ימשיך כך אין ספק שנקבל את מלך השערים של העונה שעברה בחזרה".

שחקני מכבי נתניה חוגגים. מגד גוזני
יצאו לדרך חדשה. מכבי נתניה/מגד גוזני

עוד לפני המשחק דיבר טל בנין עם השחקנים על החשיבות של ניצחון במשחק ואמר להם ש"יש לנו בית חדש ואנחנו צריכים להבהיר את זה לכולם. אנחנו צריכים להראות שזה הבית שלנו וליצור הרתעה לקבוצות אחרות שיגיעו לכאן בהמשך העונה". בסיום המשחק בנין עבר בין כל השחקנים ושיבח אותם על משחק המלחמה. "אכלנו כאן את הדשא", אמר אחד השחקנים, "מגיע כל הכבוד לכולם הוכחנו שאנחנו גברים".

עמרי בן הרוש שהיה מהמצטיינים אתמול, אמר: "עבדנו קשה מאוד ואמרנו לעצמנו שאנחנו חייבים לתת הרבה בשביל הקהל הזה כי בסופו של דבר זה הם ואנחנו ביחד. כל העיר הגיעה למשחק הזה וגם כאלה מבחוץ, אז היינו חייבים לנצח. הייתה אווירה מדהימה בחדר ההלבשה אחרי הניצחון והשחקנים היו בעננים. אנחנו יוצאים מפה לדרך חדשה וידענו שהשינוי הזה יבוא, במיוחד כשיהיה לנו בית חם".

האוהדים שכמובן היו מאוד מרוצים מהניצחון, התאכזבו מהארגון של המשחק. לפני המשחק נרשמו מספר עימותים בין אוהדים לסדרנים עקב עיכוב בפתיחת הקופות בהן חולקו כרטיסים שהוזמנו מראש ובפתיחת השערים. כמו כן בסיום נרשמו פקקי ענק ובקרב האוהדים מקווים שבמשחקים הבאים יפיקו לקחים. בלי קשר, במועדון מקווים למכור כמות גדולה של מנויים להמשך העונה, כדי לראות קהל רב ממשיך להגיע.

היום יזכו השחקנים ליום חופש כאשר מחר ירשמו בנתניה עוד היסטוריה קטנה כשיחנכו את מתקן האימונים החדש.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully