וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: קאחה לבוראל הפתיעה את ברצלונה, ניצחון לריאל

הקטלאנים נחלו הפסד ליגה שלישי, 80:69 בויטוריה. הבלאנקוס הביסו 64:79 בחוץ את מורסיה. רוסיה: ניצחון לצסק"א

אחרי שמלאגה, יריבתה של מכבי תל אביב ביורוליג, הובסה מוקדם יותר היום מול בילבאו, נמשך המחזור השישי בליגת ה-ACB החזקה. קאחה לבוראל, שחטפה הפסד ביתי מול אפס איסטנבול ביום חמישי ביורוליג, התאוששה דווקא מול ברצלונה עם 69:80 די מפתיע. מצ'איי לאמפה, אקס מכבי תל אביב ופרננדו סאן אמטריו, הצטיינו בקבוצה של דושקו איבאנוביץ' עם 15 נקודות כ"א. ארזם לורבק הסלובני הוביל את קלעי ברצלונה עם 17 נקודות, כאשר גם 14 של נבארו לא הספיקו לקטאלנים, שאחרי שישה מחזורי ליגה מוצאים את עצמם כבר עם שלושה הפסדים.

מי ששמרה על מאזן מושלם בליגה הספרדית היא ריאל מדריד, שהביסה בחוץ את מורסיה, 64:79. פליפה רייס הוותיק הוביל את הבלאנקוס עם 12 נקודות. סרחיו יול, הרכז המצוין של הקבוצה שהחלים מהפציעה שלו, הצטיין גם הוא עם 11 נקודות וחמישה אסיסטים. רודי פרננדס, הכוכב הגדול של הקבוצה הסתפק הפעם בתשע נקודות.

* בליגה הרוסית, לא התקשתה צסק"א מוסקבה האלופה להביס את ספרטק סט. פטרסבורג 68:78 ולשמור על המאזן המושלם שלה העונה בליגה וביורוליג. מילוש תיאודוסיץ', הגארד הסרבי הוביל את הקבוצה של אטורה מסינה עם 20 נקודות ושבעה אסיסטים. אלכסנדר קאון הוסיף 17 משלו. פטריק בברלי הצטיין בשורות המפסידה עם 16 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully