וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנתוני כיכב, הניקס הביסו את פילדלפיה

אחרי שהביסה את מיאמי במשחק הפתיחה, לא התקשו הניקס גם מול הסיקסרס עם 84:100 קליל. 27 נקודות לכרמלו אנתוני

חמישה משחקים יתקיימו הלילה (בין ראשון לשני) בליגת ה-NBA, אך משחק אחד כבר הסתיים, ובו הביסה ניו יורק את פילדלפיה 84:100. הניקס שוב הוכיחו שכדאי מאוד לספור אותם העונה, אחרי שבמשחק הפתיחה הצליחו להביס בקלות גם את מיאמי האלופה.

בהמשך הלילה יתקיימו עוד מספר משחקים מסקרנים, כאשר במרכזם הלייקרס ינסו להתאושש מפתיחת העונה החלשה שלהם עם משחק ביתי מול דטרויט. אלופת המערב אוקלהומה תארח את אטלנטה ואילו אורלנדו המפתיעה תארח את פיניקס.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס עם מאמנו מייק וודסון. AP
עוד ניצחון לאוסף. וודסון ואנתוני/AP

ניו יורק ניקס (0:2) - פילדלפיה (1:1) 84:100

מה תגידו על ניו יורק ניקס? אחרי שהביסה את האלופה ממיאמי במשחק הבכורה שלה העונה, השיגה הערב (ראשון) הקבוצה של מייק וודסון ניצחון שני ברציפות, הפעם על הקבוצה המתחדשת מפילדלפיה. למרות שהיא משחקת ללא אמארה סטודמאיור, הפורוורד הפצוע שלה, הניקס שוב הציגו משחק נהדר מחוץ לקשת עם 11 שלשות.

כרמלו אנתוני היה שוב המוציא לפועל של הניקס עם 27 נקודות באחוזים מצוינים (10 מ-18 מהשדה). ג'ייסון קיד הוותיק הוסיף 12 נקודות ו-6 אסיסטים, ואילו ג'יי-אר סמית' קלע 20 נקודות למארחים, שניצחו את שני משחקי הפתיחה שלהם בהפרש מצטבר של 36 נקודות.

כמו יריבתה, גם פילדלפיה פתחה את העונה עם ניצחון קליל (על דנבר), אך היא התקשתה מאוד במדיסון סקוור גארדן למרות שקיבלה 27 נקודות ושבעה אסיסטים מהרכז, ג'רו הולידיי. תדאוס יאנג הוסיף 16 נקודות לסיקסרס, שיחכו בסבלנות לשובו מהפציעה של אנדרו ביינום, הסנטר שהגיע בקיץ בטרייד מהלייקרס.

ג'ייסון קיד שחקן ניו יורק ניקס לפני ניק יאנג שחקן פילדלפיה סיקסרס. AP
כמו יין רק הולך ומשתבח. ג'ייסון קיד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully