וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: מאמנו של ליאור רפאלוב פוטר מקלאב ברוז'

מערכת וואלה! ספורט

4.11.2012 / 23:30

ג'ורג' לייקנס שילם את המחיר לאחר ההפסד 1:0 לזולט וארחם, ממנו נעדר רפאלוב. ניצחון לאנורתוזיס, יצחקי ואוחיון פתחו יחד

ספורט 2

צפו בתקציר הפסדה של קלאב ברוז'

ללא ליאור רפאלוב, שצייץ בטוויטר כי הוא כשיר אך יחזור לסגל רק במשחק הבא מול ניוקאסל, קלאב ברוז' הפסידה הערב (ראשון) 1:0 למוליכת הטבלה הבלגית זולט וארחם וחוותה הפסד חמישי ברציפות בכל המסגרות. את שער הניצחון כבש תורגן הזאר, אחיו הצעיר של אדן מצ'לסי.

בעקבות התוצאות הרעות הוחלט בקלאב ברוז' לפטר את ג'ורג' לייקנס בן ה-63, שנכשל בחודשים האחרונים, איבד את השליטה בחדר ההלבשה והפך למאמן הרביעי בליגה הבלגית שמאבד את משרתו. שלושה מתוך הארבעה, אגב, אימנו קבוצות בהן משחקים כדורגלנים ישראלים.

ג'ורג' לייקנס מאמן נבחרת בלגיה. רויטרס
אומר שלום גם לברוז'. ג'ורג' לייקנס/רויטרס

אנורתוזיס פמגוסטה, הקבוצה הקפריסאית אותה מאמן רוני לוי, רשמה הערב ניצחון שביעי ברציפות בכל המסגרות, כשגברה 0:1 על נאה סלאמיס. משה אוחיון (60 דקות) וברק יצחקי (68) פתחו לראשונה יחד בהרכב, אבל את השער הבקיע ג'וליאנו ספדאסיו מהנקודה הלבנה בדקה ה-64. בעקבות הניצחון נצמדה אנורתוזיס בפסגה לא.א.ק לרנקה, כשגם אפואל ניקוסיה תהיה עם 22 נקודות ואף תוביל בזכות הפרש שערים, אם תנצח את איה נאפה מחר.

ניסו קפילוטו ורועי בקל פתחו גם הם בהרכבה של אלקי לרנקה, אבל היו שותפים להפסד הביתי 3:1 מול אפולון לימסול. שני הישראלים ספגו כרטיסים צהובים במחצית השנייה והשלימו 90 דקות, כשאלקי נותרה עם ארבע נקודות בלבד אחרי שמונה מחזורי ליגה, בדיוק כמו אתניקוס אכנאס המדורגת אחרונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
הרצף נמשך. רוני לוי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully