וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב שבר את השיא הקפריסאי בדקות ללא ספיגה

0:3 לא.א.ק לרנקה על פאפוס, במשחק השמיני הרצוף שהשוער לא הוציא כדור מהרשת. אליניב ברדה כבש בניצחון גנק על גנט

*** ביברס נאתכו שיחק היום (שבת) 90 דקות בניצחון החוץ של רובין קאזאן 1:3 על העולה החדשה מורדוביה סרנסק, במחזור ה-14 בליגה הרוסית. לרובין זה היה ניצחון שני ברציפות והיא עדיין במקום השביעי בטבלה. ולדימיר דיאדון כבש ראשון (10), קיריל פאנצ'נקו השווה בדקה ה-48 עבור האורחת, אבל רובין ניצחה בזכות השני של דיאדון (75) ושער של סולומון רונדון (90).

*** לירן כהן נכנס כמחליף בדקה ה-83 ובדקה ה-90 כבש בבעיטה חופשית את שער הניצחון ב-1:2 של פודבסקידז'ה על זגלבי לובין במחזור ה-10 בליגה הפולנית. זה היה הניצחון הראשון העונה של פודבסקידז'ה.

*** גיא חיימוב שמר על שער נקי גם במשחק השמיני שלו בין קורות א.א.ק לרנקה ושבר את שיא הקפריסיאי למשחקים ללא ספיגה בפתיחת העונה אחרי שקבוצתו ניצחה בחוץ 0:3 את פאפוס. השיא אותו החזיק הארגנטינאי מתיאס דגרה עמד על 701 דקות וחיימוב הצליח להיכנס לספרי ההיסטוריה ובשבועות הקרובים ינסה להמשיך את הרצף המדהים. הקבוצה של רן בן שמעון נזקקה לשלושה שערים מאוחרים של גורקה פינטאדו (74, 90) וטום דאמן (85) כדי לעלות לפסגה לפחות עד משחקי יום ראשון.

אומוניה ניקוסיה, עם אוהד לויטה ויובל שפונגין שפתחו בהרכב והשלימו 90 דקות, סיימה בתיקו 1:1 מאכזב את המשחק מול נועלת הטבלה הקפריסאית דוקסה, שכבשה את השוויון בתוספת הזמן למרות ששיחקה ב-10 שחקנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שבר שיא. חיימוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

*** גיא אסולין שיחק 69 דקות בניצחונה של ראסינג סנטאנדר 1:2 על אלקורקון בליגה הספרדית השנייה. הישראלי כמעט בישל שער בדקה ה-38 והוחלף במצב של 0:1 לקבוצתו.

*** דן מורי לא שיחק בניצחון המדהים 0:2 של ויטסה באמסטרדם ארנה על אייאקס. ארנהיים, שנהנתה מצמד שערים של וילפרד בוני (13 שערים בעשרת המשחקים האחרונים שלו), נמצאת במקום השלישי, נקודה מהפסגה.

*** בבלגיה נערכו הערב, במחזור ה-14, שני דרבים של שגרירים. גנט של שלומי ארבייטמן (נכנס בדקה ה-60) הפסידה 2:1 לגנק של אליניב ברדה, שכבש את השער הראשון בדקה ה-17 מבעיטה מ-16 מטרים. במחצית השנייה ספג ברדה כרטיס צהוב על נגיעת יד (74) והוחלף בדקה ה-81. גלינור פלט כבש את השער השני בדקה ה-70, יאיא סאומהורו רק צימק (85) וגנק חזק בצמרת עם 25 נקודות (לאנדרלכט המוליכה 28 נקודות).

בוורן (ברק בדש וגל שיש פצועים, מוחמד גדיר לא שיחק) ניצחה 1:2 את בירסחוט (רועי דיין פצוע, דור מלול לא שיחק). שרלרואה (80 דקות למתן אוחיון) הפסידה 2:0 ללוקרן.

אליניב ברדה שחקן גנק. Geert Vanden Wijngaert, AP
שער וניצחון. ברדה/AP, Geert Vanden Wijngaert

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully