וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול וניוקאסל נפרדו ב-1:1

קבאיי (43) כבש שער אדיר, סוארס השווה (67), קולוצ'יני הורחק אחרי עבירה גסה. ג'רארד חגג הופעה 600 באדום. צפו בתקציר

ספורט 2

ליברפול ממשיכה בצניחה החופשית שלה היישר אל התחתית. האדומים של ברנדן רודג'רס סיימו בפעם החמישית הערב (ראשון) בתיקו, הפעם ב-1:1 מול ניוקאסל, שהפעם האחרונה שניצחה באנפילד הייתה לפני 18 שנה. הניצחון האחרון היה אי שם באפריל 1994 כשהמגפייז ניצחו 0:2 משערים של רוב לי ואנדי קול, אבל הפעם לואיס סוארס מנע מהאדומים מבוכה גדולה יותר.

יוהאן קבאי שחקן ניוקאסל חוגג. AP
שער בניגוד גמור למהלך המשחק. קבאי חוגג/AP

עד השער שנכבש בדקה ה-43 ליברפול הייתה הרבה יותר מסוכנת, החזיקה בכדור ובעטה 11 פעמים לשערו של טים קרול, אם כי היא איימה רק פעם אחת על המסגרת. שתי דקות למחצית פריצה אדירה של חאתם בן ארפה באגף הימני הסתיימה עם הגבהה מצוינת לעברו של יוהאן קבאיי המצוין, שהמשיך עם פצצה מהאוויר לחיבורים.

אבל בדקה ה-67 הגיע השוויון: סוארס קיבל כדור ארוך מחוסה אנריקה, שהגיע מניוקאסל, עשה צחוק מפבריציו קולוצ'יני שנותר מאחור, עבר את קרול ובעט מקרוב פנימה את השביעי שלו העונה. גם ההמשך היה בשליטה של ליברפול, שלא הצליחה לתרגם את היתרון לשערים נוספים. שבע דקות לסיום קולוצ'יני קיצץ את הרגליים על סוארס ונשלח ליציע להתקרר, ובסופו של דבר סיימה בתיקו שמשאיר אותה במקום ה-12 בטבלה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
שער שביעי שלו העונה. לואיס סוארס/GettyImages

עוד לפני המשחק חגגו בליברפול את ההופעה ה-600 של הקפטן הבלתי נגמר סטיבן ג'רארד, שהוצג עם סמל העיר. מי שהעניק לו את הכבוד הוא כוכבה האגדי של ליברפול גארי מקאליסטר, כאשר המנג'ר ברנדן רודג'רס אפילו השווה את סטיבי ג'י לסופרמן. "אפשר היה לראות אותו באותו לילה שבו שיחקנו נגד סוונסי, והמשחק היה מת במחצית הראשונה. הוא הגיע כמו סופרמן, ושינה את כל הדינמיקה של המשחק. זה מה ששחקנים נהדרים עושים וזו אחת התקופות הנהדרות של המשחק".

במשחק נוסף: קווינס פארק ריינג'רס - רדינג 1:1
לקווינס פארק ריינג'רס: ג'יבריל סיסה 66, לרדינג: קספראס גורקס 17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully