וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: נבחרת ישראל הפסידה 30:27 לגרמניה

למרות שהציגה יכולת טובה והובילה במחצית הראשונה, נכנעה הנבחרת של ג'וקיץ' לנבחרת עדיפה ממנה. חן פומרנץ הצטיין

אחרי ההפסד לצ'כיה במשחק הפתיחה של מוקדמות אליפות אירופה, קיוותה נבחרת ישראל להפתיע את גרמניה אותה היא אירחה הערב (ראשון) בראשון לציון. הנבחרת של ג'וקיץ' שיחקה טוב והצליחה להפתיע את הגרמנים במחצית הראשונה, אך נשברה במחצית השניה והפסידה בסופו של דבר, 30:27.

נבחרת ישראל בכדוריד מול נבחרת גרמניה. ניב אהרונסון
מאבק קשה בראשון, עד הכניעה.ישראל מול גרמניה/ניב אהרונסון

בסך הכל ישראל יכולה להיות מרוצה מהיכולת שהציגה במשחק הזה, במיוחד במחצית הראשונה אותה היא סיימה עם יתרון, אך השורה התחתונה היא שהנבחרת הפסידה והסיכויים להעפיל לאליפות אירופה ב-2014 קטנו מאוד. מי שהציג יכולת מצויינת במשחק הזה היה חן פומרנץ עם תשעה כיבושים. גם דבדה ורוזנטל הציגו יכולת טובה, אך הנבחרת לא מצאה תשובה להתקפה הגרמנית ובמיוחד לכריסטופרסון המצוין שכבש שבעה שערים.

דרגאן ג'וקיץ' מאמן נבחרת ישראל בכדוריד. ניב אהרונסון
עדיין מחפש ניצחון בכורה. דראגן ג'וקיץ'/ניב אהרונסון

מהלך המשחק

הנבחרת פתחה את המשחק בצורה טובה עם שני שערים של איציק חליפי ועלתה ליתרון 1:3, אבל הגרמנים הגיבו עם שלושה שערים רצופים ועלו ליתרון 3:4. חן פומרנץ הגיב עם שער יפה במהלך אישי, אבל כריסטופרסון ענה בצד השני עם שער מעל ההגנה הישראלית. החמצה גדולה של דבדה הובילה למתפרצת של הגרמנים, שפתחו יתרון של שני שערים ועלו ליתרון של 4:6.

ישראל השיבה מלחמה והצליחה להשוות ל-8:8 בזכות שער יפה של חן פומרנץ. ישראל המשיכה את המומנטום מול הקהל הביתי התומך ועלתה ליתרון שיא של 9:12 בזכות שער רוזנטל אחרי הצלה ענקית של גיל יעקב.

כריספורסון המצוין צימק, אבל אבישי סמולר החזיר את ישראל ליתרון של שלושה שערים, 10:13 מדהים. הגרמנים הצליחו לכבוש שער מצמק, אבל חטיפה גדולה של רוזנטל ושער במתפרצת, קבע 11:14 לישראל, שתי דקות לסיום המחצית.

הגרמנים הצליחו להבקיע שני שערים ממש לקראת הסיום ולהפסקת המחצית ישראל ירדה ביתרון מזערי - 13:14. ישראל פתחה לא טוב את המחצית השניה והגרמנים הפכו את הקערה עם שני שערים מהירים. הנבחרת לא נשברה. שיקלושי עצר פנדל ובצד השני אריאל רוזנטל כבש שער חשוב שקבע שוויון 18:18.

חן פומרנץ, אריאל רוזנטל שחקני נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
משחק מצויין של שניהם. סמולר ורוזנטל/ניב אהרונסון

במצב של שוויון 18 הגיעה נקודת השבירה של ישראל. הגרמנים הציגו הגנה קשוחה והצליחו לעשות ריצה של 0:4 כשכריסטופרסון והאס עושים הרבה צרות להגנה הישראלית, שבניגוד למחצית הראשונה, לא הצליחה להסתדר עם המהלכים של הגרמנים. שער של כריסטופרסון העלה את הגרמנים ליתרון שיא של 18:22, 13 דקות בתוך המחצית השניה.

חליפי הקטין בפנדל עם שערו החמישי במשחק, אך האורחים שוב ברחו ל-19:23. דבדה כבש שער נוסף לישראל, אך ההגנה הייתה חסרת אונים מול הגרמנים שכבשו שני שערים נוספים ועלו ליתרון 20:25. שער של חן פומרנץ בפנדל צימק את הפיגור ל-25:22, אבל הגרמנים קיבלו פנדל מפוקפק בצד השני ועלו שוב ליתרון בן ארבעה שערים. ישראל לא ויתרה. סמולר ופומרנץ שיתפו פעולה וכבשו שני שערים רצופים שקבעו 24:26 לגרמניה, 7 דקות לסיום המשחק.

הגרמנים לקחו פסק זמן וחזרו ממנו עם שער של כריסטופרסון המצוין. חן פומרנץ צימק שוב בצד השני, אבל ישראל לא הצליחה למנוע מהגרמנים להבקיע במהלכים מתוכננים ויפים. הגרמנים עלו ליתרון 25:29 אבל חן פומרנץ נתן תקווה עם שער מצמק. שערים של כריסטופרסון הנהדר ורוזנטל בצד השני קבעו 27:30 לגרמניה בסיום.

כבשו לישראל: פומרנץ 9, חליפי 6, דבדה ורוזנטל 5 כ"א, סמולר ושמעוני 1 כ"א.

כבשו לגרמניה: כריסטופרסון 7, האס 5, רייכמן וגנשהיימר 4 כ"א.

אריאל רוזנטל מול גרמניה. ניב אהרונסון
משחק טוב שלו לא הספיק. אריאל רוזנטל/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully