וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פאלרמו הובסה 4:1 מול רומא, זהבי לא שותף

הג'אלורוסי התאוששו משני הפסדים רצופים על חשבון הסיציליאנים. נאפולי ספגה בתוספת הזמן ב-1:1 עם טורינו

אחרי קרב הצמרת בין אינטר ליובנטוס, שפתח אתמול (שבת) מחדש את מאבק האליפות באיטליה, בתוספת לחמישייה של מילאן מוקדם יותר, היום (ראשון) נמשך המחזור ה-11 בסרייה A האיטלקית. נאפולי אכזבה והתאכזבה עם 1:1 ביתי נגד טורינו ובזמן שלאציו מובסת 4:0 על ידי קטאניה, פיורנטינה (1:4 על קליארי) עברה אותה בטבלה. במשחק שסיים את המחזור, התפוצצה רומא עם 1:4 גדול על פאלרמו במשחק שבו ערן זהבי שוב התייבש 90 דקות על הספסל.

פרנצ'סקו טוטי עם פאבלו אוסבלדו שחקני רומא. Paolo Bruno, GettyImages
איזו חגיגה. טוטי ואוסבאלדו/GettyImages, Paolo Bruno

רומא - פאלרמו 1:4

אחרי שני הפסדי ליגה רצופים, פגשו הג'אלורוסי את קבוצת התחתית של פאלרמו ולא התקשו להביס אותם ללא תנאי. ערן זהבי שוב התייבש 90 דקות על הספסל ולא שותף במשחק. פרנצ'סקו טוטי, שנותן עד כה עונה נהדרת, פתח את מסכת הכיבושים בדקה ה-11. פאבלו אוסבלדו הכפיל בדקה ה-31. במחצית השניה השתתפו בחגיגה גם אריק לאמלה (69) ומתיאה דסטרו (79), שקיבל צהוב על חגיגות מוגזמות אחרי השער שלו והורחק בצהוב שני. יוסיפ איליצ'יץ' הקרואטי רק צימק והמתיק מעט את הגלולה המרה עבור פאלרמו בדקה ה-84.

אחרי שני הפסדים די מביכים, זדנק זמאן יכול לחייך אחרי שאגר שלוש נקודות שהעלו את קבוצתו עד למקום השישי. פאלרמו מנגד, תמשיך כנראה להאבק בתחתית על הירידה עד לסיום העונה והיא נותרה מתחת לקו האדום עם שמונה נקודות בלבד.

נאפולי - טורינו 1:1

אדינסון קבאני כבש את שער הליגה התשיעי שלו העונה עם בעיטה מקרוב כבר אחרי שש דקות והפרטאנופי חשבו שהנה, הם מנצלים את ההפסד של יובנטוס כדי להוריד את הפער מהפסגה לשלוש נקודות, אבל התבדו. הקבוצה של וולטר מצארי לא שכנעה אחרי שער היתרון שלה ונענשה בתוספת הזמן, כשטעות קשה של אלסנדרו גמבריני אפשרה לג'אנלוקה סאנסוה להשוות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן לאציו, אדינסון קבאני. AP
נאפולי כבשה והפסיקה לשחק. קבאני/AP

קטאניה - לאציו 0:4

לאציו ממשיכה לאבד גובה, הפעם עם הפסד ללא תנאי בסיציליה. המארחת הגיעה למשחק אחרי צבירת נקודה אחת בלבד מתשע האפשריות, אבל בליץ מצוין במחצית הראשונה סימן לה את הדרך לניצחון. אלחנדרו גומס קטן הקומה - אחד משמונה ארגנטינאים בהרכב של קטאניה - כבש צמד בדקות 8 ו-28, פרנצ'סקו לודי הוסיף פנדל מוצלח בדקה ה-25 והפילים סגרו סיפור כבר במחצית הראשונה. פבלו באריינטוס הוסיף את הרביעי בדקה ה-69. שבוע לפני הדרבי, ללאציו יש סיבות לדאגה.

שחקן קטאניה, פרנצ'סקו לודי. GettyImages
בליץ גדול במחצית הראשונה. פרנצ'סקו לודי/GettyImages

פיורנטינה - קליארי 1:4

אחרי ששני המשחקים האחרונים בין היריבות הללו הסתיימו ב-0:0, הוויולה שברו את הקרח עם ניצחון שעלה אותם למקום הרביעי בטבלה על פני לאציו. בורחה ואלרו בישל פעמיים לגונסאלו רודריגס (14) וסטבן יובטיץ' (50) והמונטנגרי הנפלא בישל בעצמו ללוקה טוני בדקה ה-54 כדי לבסס את היתרון. חואן קורדאדו חתם חמש דקות לסיום. פדריקו קזאריני רק השווה זמנית בדקה ה-42. פיורנטינה שומרת על מרחק סביר מהמקום השלישי שמוליך למוקדמות ליגת האלופות, קליארי נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים.

שחקני פיורנטינה. GettyImages
טיפסו למקום הרביעי. פיורנטינה/GettyImages

סמפדוריה - אטאלנטה 2:1
לסמפדוריה: אנצו מארסקה (53). לאטאלנטה: ג'אקומו בונבנטורה (2), ג'וזפה דה לוקה (76)

סיינה - גנואה 0:1
לסיינה: מאסימו פאצ'י (55)

בולוניה - אודינזה 1:1
לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (46). לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (73).


פסקארה - פארמה 0:2
לפסקארה: אלביס אברוסקטו (48), ולדימיר וייס (90+3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully