וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בוקסנבוים: "צריך למחוק את המשחק הזה"

קשר הפועל ר"ג היה מאוכזב מהיכולת בהפסד למכבי ת"א: "התוצאה משקפת". דוד: "לא הקבוצה שאנו רגילים לראות"

one

ההפסד 3:1 למכבי תל אביב דרדר את הפועל רמת גן אל סף הקו האדום, כאשר אם מכבי חיפה תשיג נקודות ביום שני במשחק ההשלמה שלה נגד בני יהודה, ינחתו הרמת גנים אל מתחת לקו האדום. השחקנים של פרדי דוד הציגו את משחקם החלש ביותר העונה, כאשר וינסנט אניימה שוער הצהובים לא נזקק כלל למאמץ במהלך המשחק וגם השער הבודד שהובקע לזכות רמת גן, היה עצמי של איתן טיבי.

"היינו רעים מאוד ובניגוד למשחקים אחרים שגם בהם לא לקחנו נקודות אבל קיבלנו מחמאות אז הפעם לא זכינו בנקודות ויותר מזה, היינו רעים מאוד", אמר המאמן פרדי דוד בסיום המשחק והיטיב לבטא את תחושות אנשי הקבוצה בסיום. "זו לא הקבוצה שאנחנו רגילים לראות וזה לא הכדורגל ולא צורת המשחק של הפועל רמת גן, מכבי תל אביב הגיעה אלינו לשער בכמות שלא הגיעו אלינו מתחילת העונה".

בנוסף לכל הצרות, נראה שרמת גן תיאלץ להסתדר בשבועיים הקרובים ללא החלוץ דויד מנגה שלא נכלל אמש בסגל. מנגה סובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, לאחר שנפגע במהלך משחק האימון של הקבוצה נגד מכבי פתח תקוה בשבוע שעבר. "אנחנו חייבים להתחיל לקחת נקודות, לפני שיהיה מאוחר מדי", אמר גורם במועדון. "הקבוצות בתחתית צוברות נקודות ומלקטות נצחונות מכאן ומשם וגם אנחנו נהיה חייבים להתחיל לנצח ולהביא נקודות", הוסיף הגורם.

"אני לא חושב ששלוש הדקות בפתיחת המחצית השנייה זה מה שעלה לנו במשחק", אמר קשר הקבוצה עומר בוקסנבוים בסיום. "בשביל שהפועל רמת גן תנצח את מכבי, אנחנו צריכים להיות במיטבנו ומכבי ביום לא כל כך טוב וזה לא קרה. מכבי תל אביב שיחקו נהדר ואנחנו לא היינו טובים. אני חושב שהתוצאה היתה משקפת, לא הגיע לנו נקודות במשחק הזה, אנחנו כבר עם הפנים קדימה לעבר השבוע הבא".

בוקסנבוים ניסה להסביר מה לא עבד ואמר: "לא היינו טובים עם הכדור וכשאתה לא מחזיק את הכדור אצלך לפחות לכמה רגעים, אז קשה להתגונן כל הזמן. אנחנו צריכים למחוק את המשחק הזה. אני מקווה שנחזור שוב למסלול המשחקים הטובים ובנוסף גם נתחיל לקחת נקודות. מגיעות למכבי כל המחמאות ואנחנו באמת צריכים לעשות חושבים ולהסתכל קדימה לקראת קרית שמונה". על חסרונו של דויד מנגה הפצוע אמר הקשר: "החסרון של מנגה מאוד משמעותי. הוא השחקן בכושר הכי טוב אצלנו, שחקן נהדר שמוסיף לנו מהירות ויכולת אישית מדהימה. כשמפסידים קל מאוד להצביע על מי שחסר, אבל יש לנו סגל רחב ומי שנכנס צריך לעשות את העבודה בצורה הטובה ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully