וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מעולם לא ראיתי מהלך כמו שריי אלן עשה"

מיאמי התמוגגה משלשת הקלאץ' של הצלף. ג'ו ג'ונסון: "האווירה בברוקלין עשתה לי צמרמורת". סטיב נאש ייעדר עוד שבוע לפחות

עשרה משחקים התקיימו הלילה (בין שבת לראשון) ב-NBA והליגה הטובה בעולם, ובכן, מצליחה לספק ריגושים ולרתק כבר לאחר מספר ימים בתוך העונה. מיאמי התאוששה מהסטירה שקיבלה במדיסון סקוור גארדן מהניקס, התקשתה מול דנבר, אך ניצחה בסופו של 116:119, לאחר התעלות מרשימה של כריס בוש, שסיים עם 40 נקודות, ושל ריי אלן, שבמהלך גדול של שלשה ועבירה העניק למעשה את הניצחון השני לספולסטרה העונה.

הקלע הנפלא אמר בסיום: "ברואר הסיט את הראש שלו לשנייה אחת קצרה ולברון מצא אותי. אחרי השלשה אמרתי לעצמי - תקלע את זריקת העונשין הזאת, בבקשה. זה יהיה סיפור הרבה יותר גדול", סיפר. לברון עצמו שיבח את הקולגה שלו: "מעולם לא ראיתי מהלך של שלשה ועבירה שמכריע משחק. ראיתי הרבה בכדורסל, אבל אף פעם לא משהו כזה. למען האמת, אני חושב שזה אבסורד להשאיר את קלעי השלשות הגדול בהיסטוריה של ה-NBA פנוי ברגע כזה".

שחקן מיאמי היט ריי אלן. AP
מיאמי כל כך שמחה שעכשיו הוא בצד שלה. ריי אלן/AP

ג'יימס החמיא גם לבוש, שהיכולת המצוינת שלו נשכחה מעט לאחר המהלך של אלן: "תמיד משהו מצליח להאפיל על כריס. היה לו משחק נהדר הלילה, הוא שמר אותנו במשחק".

מאמן ההיט, אריק ספולסטרה, התייחס לסל הקלאץ' של אלן ולעובדה שהקלע הנפלא, שהגיע מהסלטיקס, היריבה הגדולה במזרח, נמצא כעת בצד שלו: "חווינו את זה בעבר מהצד השני. כבר הרגשנו סוג כזה של כאב בחדר ההלבשה, לאחר שלשה קריטית של אלן יחד עם עבירה. האם אנחנו מצפים ממנו לעשות את זה כל ערב? לא בהכרח. הוא עשה את זה לאורך כל הקריירה, ועכשיו הוא מצא את הנישה שלו גם אצלנו".

הקומישנר של ה-NBA דייויד סטרן לצד שחקן ברוקלין נטס דרון וויליאמס. Elsa, GettyImages
התרגשות עצומה בברוקלין. דרון וויליאמס ואורח מיוחד, אחד בשם דייויד סטרן/GettyImages, Elsa

ג'ו ג'ונסון: "האוהדים באולם גרמו לי לצמרמורת"

התרגשות עצומה הורגשה בברוקלין, שם הנטס שיחקו את משחק הבית הראשון מאז עזבו את ניו ג'רזי, ורשמו ניצחון 100:107 על טורונטו. "החוויה הזאת הייתה פשוט מדהימה", סיפר ברוק לופז, שהיה המצטיין במשחק עם 27 נקודות, על האווירה ב"בברקלייס ארנה". "הקהל נתן לנו כל כך הרבה אנרגיה. זו האנרגיה של ברוקלין", שמח.

ג'ו ג'ונסון שהגיע במהלך הקיץ מאטלנטה ערך בכורה וגם הוא הופתע מקבלת הפנים שהכינו האוהדים: "זה עשה לי צמרמורת. אני יודע שהאוהדים הללו רוצים את הטוב ביותר עבור הקבוצה. כל מה שהם רצו ממנו זה שנשחק חזק וניתן להם שואו".

מאמן הנטס, אייברי ג'ונסון, אמר בסיום: "בוא נתחיל עם העובדה שעכשיו אנחנו בברוקלין וזה כבר הבדל גדול. ראיתם את הקהל הלילה, למרות כל הנסיבות הקשות. הם היו ממש חלק מהמשחק".

גארד ניו ג'רזי נטס דרון וויליאמס (ימין) עם מאמנו אייברי ג'ונסון (שמאל). AP
"הקהל היה ממש חלק מהמשחק". אייברי ג'ונסון/AP

* סטיב נאש ייעדר עוד לפחות שבוע נוסף. גארד הלייקרס, שנפצע השבוע במשחק קבוצתו מול פורטלנד, לאחר התנגשות עם הרוקי דמיאן לילארד, עבר בדיקת MRI בה נקבע כי הוא סובל משבר קל בשוק.

* פורוורד גולדן סטייט, ברנדון ראש, קיבל בשורות קשות היום, כשנודע כי יחמיץ את שאר העונה ב-NBA. הפורוורד נפצע בברכו השמאלית כשנחת בצורה לא טובה במהלך משחק קבוצתו מול ממפיס בשבוע שעבר.

גארד לוס אנג'לס לייקרס סטיב נאש עם מאמנו מייק בראון. AP
לפחות עוד שבוע עד שיפשוט את האימונית. סטיב נאש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully