וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: גיל יעקב שוחרר, רוזנטל: "באים בלי רגשי נחיתות"

המרכז לא ייכלל בסגל לקראת המשחק נגד גרמניה (א', 19:30), מירקוס עלול להיעדר. רוזנטל: "הלחץ לא עלינו וזה כבר יתרון"

אחרי ההפסד במשחק הפתיחה לצ'כיה, נבחרת ישראל כבר מגבירה את ההכנות לקראת ההתמודדות מול גרמניה מחר (ראשון, 19:30, גן נחום). הנבחרת תקיים היום שני אימונים לקראת המשחק השני בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. שתי הנבחרות מגיעות אחרי הפסדים, כאשר הגרמנים נוצחו בביתם במנהיים למונטנגרו 31:27.

השחקנים קיימו אמש אימון ראשון מאז שחזרו מצ'כיה. במהלך היום המרוכז הם יצפו גם בקלטת הווידיאו של המשחק של גרמניה, שתקיים בין צמד האימונים של ישראל את האימון שלה בראשון לציון. למשחק הופצו כרטיסים מוזלים במחירים של 10-20 שקל, מאות מהם כבר נרכשו והצפי הוא לאולם מלא בקהל בכ-1,500 צופים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נשארים מגובשים. הנבחרת באימון לקראת גרמניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערב יקבעו המאמנים דראגן ג'וקיץ' ועוזרו שחר הבר את הסגל למשחק מול גרמניה. הפיבוט דן מירקוס (תפרים בשפה) עלול להיעדר. גיל יעקב המרכז שוחרר מהסגל. דניאל שקלים, עוז חממי ויובל גררה הצטרפו לאימונים. למעשה, הסגל שמקיים בתקופה האחרונה את האימונים, כולל מלבד השחקנים הוותיקים יותר (חן פומרנץ, אבישי סמולר, איציק חליפי, דן מירקוס), את כל 15 השחקנים שכלולים בסגל הזהב, זאת לאחר עזיבת מספר שחקנים ותיקים את הסגל. "זו מגמה ברוכה, והרי המטרה שלנו היא לבנות מחדש את הנבחרת תוך כדי הקמפיין הנוכחי", אמרו בנבחרת.

"אנחנו באים בלי שום רגשי נחיתות, ויש כאן מוטיבציה ורצון גדול להצליח", מבהיר אריאל רוזנטל. "אנחנו נבוא להמשיך ליהנות, הלחץ הוא לא עלינו וזה כבר יתרון", משוכנע השוער גיל יעקב. מי שזכה למחמאות מקרב הצעירים, כולל מהצ'כים, הוא דניאל פרידמן ממכבי ראשון לציון, שהבקיע שלושה שערים במשחק מול ז'לין והפגין ביטחון רב בהופעת הבכורה בנבחרת הבוגרת. "חשוב להמשיך לעבוד קשה בצניעות, ולהיות יותר טובים", הוא הבהיר. יושב ראש האיגוד דורון שמחי וחבר ההנהלה צחי וייס הגיעו לנתב"ג כדי לקבל את פני השחקנים והמאמנים עם החזרה שלהם מצ'כיה.

לפני המשחק מול גרמניה יקיים איגוד הכדוריד טקס הוקרה לחברי הנהלה ותיקים שסיימו את דרכם, בהם עמי שדה, יורם ישראלי, בני קמינר ורפי בן עזרא, ולמנהל הנבחרת הצעירה היוצא קובי הרלינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully