וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: סיימון כץ ירכוש שמונה אחוזים מהמועדון

איש העסקים יחתום על ההסכם בשבוע הבא ויצטרף לדירקטוריון. בבקרה טוענים כי לרמון בכל מקרה יש את הכסף לשלם לטביב

איש העסקים סיימון כץ סיכם על רכישת שמונה אחוזים מבעלות הפועל תל אביב וקנה לעצמו מקום בדירקטוריון המועדון. כזכור, בשבוע שעבר הבעלים חיים רמון הביע אכזבה מכך שאנשי עסקים אשר אוהדים את הקבוצה הבטיחו לו להירתם על מנת לקנות את המועדון מידיו של אלי טביב, אך לאחר שהגיע הסיכום מול טביב על רכישת הקבוצה, אותם אנשי עסקים נסוגו מהבטחותיהם. כעת יש לו רוכש נוסף.

ראש קבוצת הרכישה של הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו, קובי אליהו
הסכם הרכישה בכל מקרה לא יבוטל. חיים רמון/קובי אליהו, קובי אליהו

כפי שכבר פורסם לפני מספר שבועות, רמון הגיע לסיכום עם אוהד הקבוצה מאיר תושב על מכירת 10 אחוזים מהמועדון - סיכום שהפך רשמי בשבוע שעבר. אליו אמור להצטרף כץ שיחתום על ההסכם בשבוע הבא וירכוש כאמור עוד שמונה אחוזים מהמועדון.

כרגע התשלום הראשון לאלי טביב אמור להתבצע ב-15 בנובמבר, כשכרגע הפועל השיגה כ-4.4 מיליון שקלים מתוך השישה אותם היא אמורה להעביר לידי טביב. 2.2 מיליון על ידי העמותה וסכום זהה משני אנשי העסקים שהצטרפו. בכל מקרה, גם אם הכסף לא יועבר לטביב בנובמבר, ההסכם לא יבוטל והקבוצה לא תחזור לידי טביב, שכן ההסכם המופקד בבקרת התקציבים מדבר על מכירת הקבוצה לידי רמון ללא אפשרות חזרה של טביב לקבוצה.

אם הכסף לא יועבר לבעלים לשעבר, יצטרך טביב לתבוע את רמון באופן אישי. עם זאת, למרות הצהרותיו של רמון, בבקרת התקציבים טוענים כי לרמון עצמו יש את הכסף לשלם לטביב ובכלל יש לו משאבים כלכליים נרחבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully