וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס: סימון, יאנוביץ', פרר ולודרה העפילו לחצי הגמר

הצרפתי ניצח 4:6, 4:6 את ברדיך ויפגוש את הפולני המפתיע שהדיח את טיפסרביץ הפורש. פרר הרשים ב-2:6, 5:7 על צונגה

טורניר המאסטרס בפריס מתקרב לשלבי ההכרעה שלו, כשהערב (שישי) היה ז'יל סימון הראשון שהבטיח את מקומו בחצי הגמר. הטניסאי הצרפתי ניצח לעיני הקהל הביתי את הצ'כי המדורג חמישי, תומאש ברדיך, 4:6, 4:6 והמשיך את ההצלחה שלו בטורניר בו הוא לא דורג, אחרי שבסיבוב הקודם נהנה מפרישתו של קיי נישיקורי בגלל פציעה. סימון כבר פיגר 4:1 במערכה השנייה, אך ביצע קאמבק מרשים וזכה בכל חמשת המשחקונים הבאים, בדרך לניצחון ברבע הגמר כולו, כשסגר עניין עם אייס נהדר בנקודת המשחק השנייה שלו.

ז'יל סימון טניסאי צרפתי. רויטרס
סגר עניין עם אייס. ז'יל סימון/רויטרס

מי שינסה להפתיע את סימון בחצי הגמר בשבת הוא הפולני יז'י יאנוביץ', שאחרי התצוגה המשכנעת מול אנדי מארי הדיח גם את ינקו טיפסרביץ', שפרש במערכה השלישית במצב של 6:3, 1:6, 1:4 לזכות יאנוביץ', שעלה מהמוקדמות ומדורג בסך הכל במקום ה-69 בעולם. טיפסרביץ' הסרבי (8) לא מצא תשובה לווינרים של יריבו הפולני (33 לעומת 11) ופרש במערכה השלישית.

גם המדורג רביעי דויד פרר המשיך לחצי הגמר, אחרי 2:6, 5:7 משכנע על ג'ו ווילפריד צונגה המקומי. פרר הספרדי שבר פעמיים במערכה הראשונה והציג משחק מגוון מהקו האחורי במערכה השנייה, בעוד יריבו לא הצליח להגיע לאפשרות שבירה אחת וסיים את דרכו בטורניר.

בחצי הגמר יפגוש פרר את מיקאל לודרה הצרפתי, שניצח 6:7, 3:6 את סם קוורי האמריקאי ושמר על תקוות המקומיים לגמר כל-צרפתי. לודרה ניצח בשובר שוויון את המערכה הראשונה, בעיקר בזכות ההגשות הנהדרות שלו ובמערכה השנייה השיג את השבירה היחידה במשחק כדי לסגור עניין.

מהטורניר כבר הודחו כזכור נובאק דג'וקוביץ' ומארי. גם רוג'ר פדרר המותש ורפאל נדאל הפצוע לא נמצאים בפריס, כך שמדובר בטורניר ראשון מאז 2008 בו רבעי הגמר של טורניר מאסטרס 1000 מתנהלים ללא אחד מארבעת המובילים.

הטניסאי הפולני יז'י יאנוביץ'. רויטרס
הפתעת הטורניר. יז'י יאנוביץ'/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully