וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הפדרציה: צ'כיה עלתה ל-0:2 מול סרביה

לוסי ספארובה ניצחה 4:6, 3:6 את איבנוביץ', פטרה קביטובה לא אכזבה מול ילנה ינקוביץ' עם 4:6, 1:6 והאלופה במצב טוב

גמר גביע הפדרציה יצא לדרך היום (שבת) בפראג, כאשר צ'כיה הנהדרת נראית בדרך הבטוחה לשמור על התואר שהשיגה בשנה שעברה, מול סרביה. במשחק הראשון הצליחה המחבט מספר שתיים של צ'כיה לוסי ספארובה (18) לנצח את אנה איבנוביץ' (12) והעניקה למקומיות יתרון משמעותי. בהמשך, הצליחה פטרה קביטובה (8) לעשות את שלה בקלות מול ילנה ינקוביץ', ואילו ביום ראשון יתחלפו השחקניות למשחקי יחידות נוספים.

במקרה של 2:2, יוכרע הגמר במשחק הזוגות, שייערך גם הוא ביום ראשון (אנדראה הלוואקובה ולוסי הרדקה הצ'כיות יפגשו את אלכסנדרה קרוניץ' ובויאנה יובאנובסקי הסרביות).

לוסי ספארובה טניסאית צ'כית. רויטרס
עשתה את העבודה שלה. ספארובה/רויטרס

לוסי ספארובה - אנה איבנוביץ' 4:6, 3:6 (0:1 לצ'כיה)

הטניסאית הצ'כית, המדורגת במקום ה-18 בעולם, הצליחה לעשות את שלה בצורה מרשימה מאוד כשגברה בבית 4:6, 3:6 על אנה איבנוביץ' (12) המאכזבת. המשחק נפתח בצורה צמודה מאוד, כששתי הטניסאיות מחליפות שבירה אחת כל אחת, עד שספארובה הצליחה להשיג שבירה אחת נוספת ולשמור על ההגשה שלה בדרך ל-3:5, שהכריע את המערכה הראשונה וסגר אותה עם 4:6. הצ'כית פתחה מצוין את המערכה השנייה ואחרי ששמרה על ההגשה עלתה ל-1:3. איבנוביץ' עוד שמרה על ההגשות שלה, אך במשחקון האחרון שוב נשברה בדרך ל-6:3 במערכה השנייה והאחרונה. 0:1 לצ'כיה, שיכולה לשאוב עידוד משמעותי לקראת ההמשך.

אנה איבנוביץ' טניסאית סרבית. רויטרס
איזו אכזבה. איבנוביץ'/רויטרס

פטרה קביטובה - ילנה ינקוביץ' 4:6, 1:6 (0:2 לצ'כיה)

במשחק השני לא היו הפתעות, כשהמדורגת שמינית בעולם הצליחה לעשות את שלה בצורה מושלמת עם 4:6, 1:6 תוך שעה ו-20 דקות בלבד על ילנה ינקוביץ', המדורגת במקום ה-22 בעולם. קביטובה השיגה שלושה אייסים וביצעה ארבע שגיאות כפולות, אך בזכות 28 ווינרים והעובדה שהשיגה לא פחות מארבע שבירות מתוך שבעה ניסיונות. ינקוביץ' השיגה שבירה אחת בלבד בשני ניסיונות.

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. רויטרס
עשתה את שלה בקלות. קביטובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully