וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': קטמון ניצחה 1:2 את יפו בדרבי האוהדים

האדומים נהנו מהחמצה גדולה של משה ביטון והם במקום השני אחרי בת ים, שעשתה 0:0 בקרית גת. צפון: דלית אל כרמל בראש

צפו בהחמצה הענקית של משה ביטון מקביליו יפו

המחזור השביעי בליגה א' המרתקת נערך ברובו היום (שישי), עם מחזור משחקים מלא במחוז הדרומי ושישה משחקים בצפוני. בדרום, הפועל קטמון ניצחה 1:2 את קביליו יפו בדרבי קבוצות האוהדים. תיקו 0:0 של המוליכה מכבי בת ים בקרית גת, סייע לקטמונים לצמק את הפער מהפסגה לנקודה. הפועל מרמורק איכזבה עם הפסד 2:1 לאורתודוכסים לוד. בצפון, מכבי דלית אל כרמל שבה לפסגה בשבת עם 0:1 דרמטי על טבריה והורידה משם את הפועל מגדל העמק, שניצחה 0:1 על חדרה עלתה למקום הראשון. עפולה שלישית לאחר 0:2 על כרמיאל/צפת.

שי אהרון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
עוד שלוש נקודות בזכותו. אהרון/ברני ארדוב

דרום:

הפועל קטמון - קביליו יפו 1:2

בעוד יפו ממשיכה להסתבך בתחתית, הקטמונים על הגל והם ניצחו משחק שלישי בארבעה מחזורים ונותרו ללא הפסד מתחילת העונה. עידן שמש העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-35, אבל ליעד ברקוביץ' השווה בדקה ה-65 מהנקודה הלבנה. חלפו עשר דקות, ומי אם לא שי אהרון הבלתי נגמר, שוב ניצח לקטמון את המשחק והאדומים מהבירה כבר במקום השני בטבלה. ליאור זדה, שאימן את קטמון בעבר והתמנה השבוע למאמן יפו, הפסיד לאקסית ויצטער בוודאי על החמצת הענק של משה ביטון מול שער חשוף במחצית הראשונה - החמצה שכבר הושוותה לזו הבלתי נשכחת של רוני רוזנטל.

עירוני קרית גת - מכבי בת ים 0:0

תוצאה מאכזבת מאוד לבת ים, שנעצרה דווקא אחרי החמישייה המרשימה מול מכבי שעריים במחזור שעבר. הקבוצה של פיני בלילי הוציאה רק נקודה מול היריבה העיקשת, שמצידה כבר מוצאת את עצמה במקום הרביעי בטבלה, מרחק שלוש נקודות בלבד מהפסגה.

אורתודוכסים לוד - הפועל מרמורק 1:2

מה קורה למרמורק? הקבוצה של חנן עדני נראתה נהדר בפתיחת העונה, אבל השיגה נקודה בודדת בשני המשחקים האחרונים ותהיה חייבת לעצור את הנפילה בהקדם. לוד לא ניצחה חודש שלם, אבל עשתה זאת הפעם בזכות שערים של עידן סרור ואבשלום ביטון בדקות הסיום, לאחר שעידן חג'ג' העלה את מרמורק ליתרון בדקה ה-58.

בני אילת - עירוני כפר יונה 2:2
לאילת: עידו אליהו (49), סלים אשקר (64). לכפר יונה: מייקל גרינברג (25), אופיר חלוואני (76)

מכבי באר שבע - מכבי קרית מלאכי 0:1
לבאר שבע: אדם בוכריס (71)

הפועל כפר שלם - הפועל ערד 0:0

מכבי שעריים - עמישב פתח תקוה 2:0
לפתח תקוה: אורי קרגולה (15, 60, פנדל)

בית"ר כפר סבא - הפועל אזור 0:1
לכפר סבא: אלעד כהן (84)

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

צפון:

הפועל חדרה - מגדל העמק 1:0

בזכות הגנת ברזל, שספגה רק שער אחד בשבעה מחזורים עד כה ועם הרבה מאוד אופי, מגדל העמק במקום השני בטבלה, בשוויון עם הצמרת, אחרי שאגרה שלוש נקודות במשחק חוץ לא קל בכלל מול חדרה. מושיקו בלביליה הכריע את המשחק כבר בדקה ה-17 ומשם, כאמור, ההגנה עשתה את העבודה.

מ.ס. כרמיאל/צפת - הפועל עפולה 2:0

אחרי פתיחת העונה הבינונית, החבורה של ירון הוכנבוים ממשיכה להתחבר ולצבור נקודות בקצב מסחרר והיא כבר עם ארבעה ניצחונות רצופים. שלום עקיבא העלה את עפולה ליתרון בדקה ה-29 ובן בן שושן הכריע סופית עם שער בדקה ה-90.

מכבי כפר קנא - מכבי צור שלום 3:2

המשחק המרתק של היום, בסיומו עלתה צור שלום, לפחות זמנית, למקום הרביעי בטבלה. ניר כהן העלה את האורחים ליתרון, רגע לפני ההפסקה. בתחילת המחצית השנייה, ניסן רביבו וחיים קימא כבר קבעו 0:3, אבל כפר קנא לא ויתרה וצימקה עם שערים של שאדי חטיב (69) ושון שנפ (73). יותר מזה היא לא הצליחה לעשות ורשמה הפסד.

עירוני טבריה - מכבי דלית אל כרמל 1:0
ניצחון סופר דרמטי לדלית אל כרמל, ששבה בשבת לפסגת הטבלה במחוז הצפוני. מאמון חיר מצא את הרשת בדקה ה-88 והכריעה את ההתמודדות עבור דלית אל כרמל, שצוברת ניצחון חמישי העונה ושומרת על מאזן נקי מהפסדים. טבריה מאבדת גובה במאבקי הצמרת.

מ.ס. גבעת אולגה - הפועל הרצליה 0:0

ס.ע. מעלות - אחווה עראבה 2:0
לעראבה: מועמר קרקרה (15), עיסא נאסר (28)

עירוני קרית אתא - הפועל כפר קנא 0:1
לקרית אתא: אליעוז מנשה (53)

הפועל דלית אל כרמל - אסי גלבוע 0:0

ליגה א' בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully