וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: חיפה הביסה את טבעון/מגידו, סטול להט

הירוקים התעללו בקבוצה מהלאומית עם 73:114 בסיבוב א', הרכז בירוק השתולל עם 31 נקודות ב-9 מ-15 לשלוש ו-7 אס'

פול סטול שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
הופעה לפנתיאון. סטול/קובי אליהו

לאחר שספגה את הפסדה הראשון העונה בליגת העל בידי הפועל אילת, חזרה הערב (חמישי) מכבי חיפה למסלול הניצחונות, לאחר שהביסה את הפועל קרית טבעון/מגידו 73:114 במסגרת סיבוב א' של גביע המדינה. כזכור, חיפה לא שיחקה יחד עם שאר הקבוצות לפני שלושה שבועות בגלל מסע המשחקים שלה בארצות הברית, והראתה כבר מהרגע הראשון שלא מדובר במשחק מסובך מדי עבורה. מעל כולם עמדה ההופעה המטורפת של פול סטול. הרכז הנהדר של הירוקים סיים עם 31 בערב קליעה משוגע מחוץ לקשת עם 9 מ-15 לשלוש (!).

חיפה פתחה את המשחק בטירוף, וכבר אחרי ארבע דקות עלתה ליתרון 2:15. פול סטול החל לשחרר את הניצרה מחוץ לקשת, והחל במטווח שלו, כשהיא מטיס את הירוקים ליתרון 13:31 מוחץ כבר בסיום הרבע הראשון. קלאיית'ס עשה ככל העולה על רוחו בצבע, שאב כל ריבאונד שהיה באזור, ואל המחצית הגיעה חיפה ביתרון 22. מארי עוד ניסה לצמק מעט עבור טבעון, אבל השלשות של סטול המשיכו לצלול פנימה בזו אחר זו, חיפה חצתה את גבול ה-40 הפרש, כששאר השחקנים מפנים את הדרך למטווח של הרכז בירוק.

סטול סיים עם 31 נקודות ב-9 מ-15 לשלוש, הוסיף 7 אסיסטים ואיבוד 5 כדורים, פט קלאיית'ס קלע 17, הוריד 15 ריבאונדים וחילק 6 אסיסטים, שון לבנובסקי היה מצויין עם 16 ו-6 ריבאונדים ודונטה סמית' הזין את חבריו כשסיים עם 8 נקודות, 12 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. גרג מארי הוליך את קלעי טבעון, עם 22 נקודות ו-11 ריבאונדים.

פט קלאיית'ס שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
לא כוחות. קלאיית'ס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully