וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר: "מתרכזים בעצמנו, לא מדברים על ואן פרסי"

מנג'ר ארסנל קרא לאוהדי הקבוצה לנהוג בחלוץ העבר שלהם בכבוד מול יונייטד: "הוא שיחק אצלנו שמונה שנים והצליח מאוד"

ספורט 2

יומיים לפני המפגש הטעון בין מנצ'סטר יונייטד ורובין ואן פרסי לארסנל, התייחס הערב (חמישי) מנג'ר התותחנים ארסן ונגר לסוגייה הבוערת. הצרפתי קרא לאוהדי ארסנל שיגיעו לאולד טראפורד לא לקלל את החלוץ ההולנדי, שעבר בקיץ מצפון לונדון למנצ'סטר תמורת 24 מיליון ליש"ט. בנוסף, טען ונגר ששחקניו מרוכזים רק במשחק ולא במסע נקמה בוואן פרסי.

"מה שחשוב לנו זו התוצאה בסיום המשחק והיכולת שלנו, אנחנו אפילו לא מדברים על ואן פרסי", אמר ונגר, "אני מקווה שקבלת הפנים של האוהדים שלנו תהיה מכובדת כיוון שהוא שיחק אצלנו שמונה שנים והצליח מאוד. אנחנו מתנגדים ומגנים תופעות אלימות, זה היה כך בשבוע בשבוע שעבר אז למה שזה יהיה שונה השבוע?".

ואן פרסי כבש 132 שערים במדי ארסנל, מתוכם 37 בעונה שעברה שהובילו את התותחנים לסיים את העונה במקום השלישי בליגה. ונגר התייחס לדרך שעשה החלוץ ההולנדי בן ה-29, שהגיע מפיינורד לארסנל ב-2004: "אתה יכול לחשוב שאחד התפקידים שלי כמאמן זה להשפיע באופן חיובי על החיים של שחקנים.

"כשאתה מצליח לעשות את זה, אתה תמיד מסופק. אני חושב שההשפעה שלי עליו הולכת להיות לא רעה מדי. אני לא מופתע מההצלחה שלו במנצ'סטר יונייטד. יש לו שם שחקנים טובים מאוד סביבו והוא שחקן אינטליגנטי מאוד ברחבה, הוא רץ בצורה פנטסטית ויש לו טכניקה מדהימה. רובין הוא ללא ספק החלוץ הכי אפקטיבי".

מאמן ארסנל ארסן ונגר מחבק את רובין ואן פרסי. רויטרס
"ההשפעה שלי עליו לא הייתה רעה מדי". ונגר ו-ואן פרסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully