וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא פ.ס.ז' מכחיש: "לא דיברנו עם רונאלדו וריאל מדריד"

אחרי הדיווח בגאזטה, אל חלאייפי דוחה את השמועות: "הוא תחת חוזה". קאקה: "גם כשהיו שיחות בקיץ, לא חשבתי לעזוב"

ספקולציות לחוד, ומציאות, לפחות בינתיים, לחוד. אחרי הפרסום אתמול (רביעי) ב'גאזטה דלו דפורט' האיטלקי שפריס סן ז'רמן מתכוונת להציע לא פחות מ-100 מיליון יורו כדי להביא לצרפת את כריסטיאנו רונאלדו וז'וזה מוריניו, נראה שבקבוצה הצרפתית עסוקים ביממה האחרונה בהכחשה גורפת של המהלך הזה.

כזכור, על פי אותו דיווח, רונאלדו הוא המטרה הראשית של הקבוצה הצרפתית, שמתאפיינת בשנים האחרונות בכיסים עמוקים וברכש נוצץ. נשיא פ.ס.ז' נאסר אל חלאייפי דחה כאמור את הדיווח הזה לפיו קבוצתו פנתה לרונאלדו. "כריסטיאנו רונאלדו הוא שחקן נהדר, אבל הוא נמצא תחת חוזה בריאל מדריד", אמר הנשיא לסוכנות AFP. "לא דיברתי עם אף אחד במדריד". כידוע, לרונאלדו יש חוזה בריאל עד 2015, ולפחות כרגע נראה שלדיווחים סביב עתידו אין בסיס.

שחקן ריאל מדריד רונאלדו חוגג שער מול דורטמונד. רויטרס
אז בינתיים הוא נשאר. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

שחקן נוסף שנאלץ להתמודד עם שמועות וספקולציות הוא קאקה, שכבש אתמול שער בניצחון הגביע 1:4 על אלקויקאנו. הקשר המוכשר, שלא הצליח עד היום לבוא לידי ביטוי, אבל בהדרגה הוא חוזר לעניינים גם בנבחרת ברזיל, אמר בראיון לאסדאו: "אפילו כשהיו הרבה שיחות בקיץ, אבל לא חשבתי על האפשרות לעזוב מכיוון שהייתי בטוח שאני יכול לתת יותר לריאל מדריד".

על עתידו אמר הקשר הברזילאי: "עדיין יש לי שלוש שנים לחוזה, ואני חושב שאני יכול לתרום. אני רוצה להמשיך בריאל מדריד, להרוויח את מקומי בקבוצה ולזכות בתארים". על שיתופו בנבחרת ברזיל אמר: "אני חושב שהמשחקים הללו שהיו לי בסלבאו היו טובים מאוד בשבילי. הם הבהירו לי שאני בכושר, שאני משחק טוב וזה היה חשוב עבורי מבחינה אישית. העונה נתנה לי אישור מחדש לגבי מצבי והמשחקים האחרונים נתנו לי ביטחון". על האפשרות שיחזור יום אחד לשחק בברזיל, אמר: "אני לא אגיע לברזיל בזמן הקרוב, אבל אם אני אחזור, העדיפות שלי תהיה להגיע לסאו פאולו".

קאקה שחקן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
"עדיין יש לי שלוש שנים לחוזה, ואני חושב שאני יכול לתרום". קאקה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully