וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן עזריאל: "אמרתי לטביב שהלוואי שאשאר בבית"ר"

החלוץ המושאל ממכבי חיפה סיפר על האושר אחרי הצמד והמשבר עם הקהל: "הסברתי שלא הייתה לי כוונה לפגוע במועדון"

one

שלושה ימים אחרי שצמד שלו ניצח את הפועל תל אביב, חן עזריאל עדיין בעננים. חלוץ בית"ר ירושלים, שעשוי לפתוח בהרכב מול רמת השרון בשבת, התראיין הבוקר (חמישי) לאתר הרשמי של הקבוצה והתייחס למעמדו החדש בסגל של אלי כהן.

"עשינו ניצחון גדול, אנחנו אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל אנחנו יודעים שאנחנו חייבים לנצח את רמת השרון בשבת", אמר עזריאל. "המחויבות שלנו עכשיו הרבה יותר גדולה ורמת הציפיות מאיתנו באופן טבעי עלתה. על הרגשתו האישית אמר: "זה היה רגע מושלם, מהרגעים שאתה רוצה לעצור ולשמור לנצח. באותו רגע הרגשתי את האצטדיון רועד, קשה לתאר את ההרגשה במילים, זה אושר עילאי שאני מאחל לכל שחקן לחוות".

לגבי העובדה שהוא משחק בקבוצת נעוריו כמושאל ממכבי חיפה אמר עזריאל: "גדלתי בבית"ר ירושלים, כאן זה הבית שלי, אומנם אני שחקן של מכבי חיפה, אבל עכשיו אני משחק בבית"ר והשאיפה שלי היא לא לעזוב יותר את הבית החם שבו גדלתי. בסוף המשחק פגשתי את אלי טביב ואנשיו והם החמיאו לי על המשחק, אמרתי לו והלוואי ובתום העונה אני אמשיך להיות שייך לבית"ר".

על הקללות שספג מהאוהדים כשחזר השיב: "עברתי ימים לא קלים, לא פשוט לשחק בקבוצה שאותה אתה אוהב ובה גדלת ובמיוחד שעזבתי לא מרצון. כשנחתתי עם הקבוצה בישראל ומספר אוהדים קיללו אותי, הרגשתי רע מאוד. במשחק גביע הטוטו מול אשדוד בנס ציונה, עמית בן שושן דאג לכך שאותם אוהדים ידברו איתי, הסברתי להם שלא הייתה לי כל כוונה לפגוע במועדון שבו גדלתי ואותו אני אוהד, אחרי אותה שיחה חיכיתי להזדמנות להחזיר לקהל ואין דרך יותר טובה ומאושרת מאשר לעשות את זה בטדי לעיני 18 אלף צופים מול הפועל תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully