וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי: "דיקטטור קטן? החברים יודעים שאני לא כזה"

כוכבה של ברצלונה נשאל על הסמכותיות שלו בקבוצה, והגיב בביטול. ניימאר: "חולם לשחק באירופה. זה עדיין לא הזמן"

המקרה האחרון בין ליאונל מסי לדויד וייה גרם ללא מעט מקטרגים לטעון שליאונל מסי הוא לא רק אותו שחקן ממושמע על כר הדשא שפשוט עושה פלאים בהגנות היריבה, אלא שחקן דומיננטי על כר הדשא ומחוצה לו. אלא שבניגוד למה שאפשר לחשוב, מסי מחדד היום (חמישי) את היחסים בינו לבין שחקני סגנית האלופה הספרדית ומבהיר: "אין בינינו שום בעיות".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
לא מזיז לו מה שאומרים. ליאונל מסי/רויטרס

"דיקטטור קטן? לא איכפת לי מה אנשים אומרים", השיב מסי לגבי הטענות נגדו בראיון ב'אס'. "כל החברים שלי יודעים שאני לא כזה". "זו פריבילגיה להיות חלק מברצלונה הכי טובה שיש. לא רק בשל מה שהשגנו עד עכשיו, אלא בגלל הדרך שבה אנחנו משחקים".

מסי גם נשאל איך הוא מתייחס לאוהדים שקוראים בשמו של כריסטיאנו רונאלדו כשהוא משחק, ואמר: "לא איכפת לי מהקריאות הללו. זה טבעי שאוהדי היריבה מנסים להסיח את דעתך". על ריאל מדריד, אמר הכוכב בראיון באל מונדו דפורטיבו: "ריאל היא אחת הקבוצות הכי טובות בעולם ותמיד כיף לשחק את המשחקים נגדם. כריסטיאנו רונאלדו הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם, ופפה הוא בלם נהדר".

שחקן ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
"הוא אחד השחקנים הטובים ביותר בעולם". כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

ובינתיים בזמן שכולם מדברים על מעבר אפשרי לברצלונה, נראה שהכוונות של ניימאר הן אחרות לחלוטין. החלוץ המצוין של סנטוס הבהיר שאין לו כוונה לעבור בקרוב לאירופה וכי הוא מרוצה מאוד במועדון הברזילאי שבו הוא משחק כיום. ניימאר, שעדיין מקושר כמועמד לעבור לברצלונה, ריאל מדריד וצ'לסי, טען שזה לא הזמן הנכון מבחינתו לעבור לקבוצה אחרת.

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר חוגג שער. רויטרס
"אני פשוט אהיה עוד שחקן ברזילאי שמחפש את התואר". ניימאר/רויטרס

"אני שמח כאן בסנטוס", אמר השחקן לסוכנות הידיעות רויטרס. "יש לי חלום לשחק באירופה, אבל זה עדיין לא הרגע הנכון". ניימאר גם הביע את אכזבתו מקמפיין הקופה אמריקה ב-2011 (הדחה ברבע הגמר) ומחוסר ההצלחה של ברזיל לזכות במדליית זהב בלונדון. "היינו מאוכזבים מאוד מהקופה אמריקה. הרבה אנשים היו מאוכזבים מהמשחקים האולימפיים, אבל לא יותר מאיתנו. למרות זאת, אני גאה מאוד שלקחתי חלק באולימפיאדה ושזכיתי במדליה".

למרות אי ההצלחה בקמפיינים האחרונים, ניימאר משוכנע שבקמפיין הקרוב בגביע העולם 2014, ברזיל תוכל ללכת עד הסוף. "הנבחרת כל הזמן מתקדמת. אנחנו מייצרים הזדהות והקבוצה הופכת להיות יותר בטוחה בעצמה וקרובה. בזמן קצר זה יתאים לנו, הדרך הברזילאית שלנו לעשות דברים תקרה. האחריות תמיד מתחלקת. כולם עושים את התפקיד שלהם על המגרש. אף אחד לא יכול לעשות זאת לבד. בגביע העולמי יהיו 23 שחקנים נחושים שמחפשים ניצחון. אני פשוט אהיה עוד שחקן ברזילאי שמחפש את התואר".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully