וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "אני לא מוטרד מהפציעה של אלירן עטר”

1.11.2012 / 11:45

מאמן מכבי ת"א מתכונן להפועל ר"ג בשבת ואופטימי לגבי מצבו של הקשר. מיכה: "החברים משגעים אותי על כרטיסים לדרבי"

קובי אליהו

אחרי הפסקה של שבועיים, מכבי תל אביב תחזור בשבת לליגת העל ותארח את הפועל רמת גן (17:15) במסגרת המחזור השמיני. הצהובים, שפוזלים כבר לעבר הדרבי הגדול שבוע לאחר מכן, שואפים לשמור על המאזן המצוין שהם השיגו עד עכשיו, שעומד על שישה ניצחונות לעומת הפסד אחד. היריבה שעומדת מנגד לא הצליחה לנצח בשלושת המחזורים האחרונים אחרי שסיימה פעמיים בתיקו נגד בית"ר ירושלים ומכבי נתניה והפסידה למכבי חיפה. הצהובים קיימו היום מסיבת עיתונאים שבה התייחס אוסקר גרסיה למצבה של הקבוצה.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יצליחו ליצור המשכיות? אוסקר גרסיה/קובי אליהו

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה היה ברור מאוד בפתיחת מסיבת העיתונאים, והבהיר: "אני אענה על שאלות בנושא הדרבי רק בשבוע הבא כדי לכבד את הפועל רמת גן. אנחנו צריכים להתמקד במשחק הזה". גם על ההחלטה להרחיק את טוטו תמוז, סירב גרסיה לתת תשובה ברורה, ואמר: "זה לא התפקיד שלי לדבר על טוטו תמוז, יש את בית הדין שמחליט, ואני מכבד אותו".

על המשחק הקרוב מול האורדונים, אמר גרסיה: "אנחנו נתכונן מחר למשחק הזה, כל המשחקים קשים מאוד ואנחנו צריכים להתכונן טוב מאוד למשחק הזה, להתמקד בו ולאחר מכן נוכל להתרכז בדרבי". על מצבו הבריאותי של אלירן עטר, אמר גרסיה: "אני לא מודאג, הוא שיחק בכל המשחקים עד עכשיו". על העובדה שאימון הנבחרת השבוע קטע את ההכנות, אמר המאמן: "אנחנו שמחים שיש לנו חמישה שחקנים בנבחרת, יש לנו קשר טוב עם ההתאחדות. אין עם זה שום בעיה, אני מבין את מאמן הנבחרת שרוצה להתאמן ולשפר את הנבחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. ברני ארדוב
"האוהדים משגעים אותי בנושא הזה כל היום. הם היו עצבניים/ברני ארדוב

דור מיכה התייחס בפתח דבריו למעמדו בקבוצה, ואמר: "אני שמח שלקחתי את הצ'אנס ושאני מקבל את הקרדיט. מי שטוב ישחק, וזה לא משנה אם הוא צעיר או מבוגר. יש תחרות קשה על מקום בסגל ובהרכב". על היריבה הקרובה, אמר מיכה: "אנחנו נותנים להם את כל הכבוד שמגיע להם, הפועל רמת גן הוכיחה את עצמה. חשוב לקחת שלוש נקודות כדי שזה ייתן לנו דחיפה ומוראל לדרבי. זה חשוב".

על שיטת המשחק של הצהובים, אמר הקשר: "אנחנו תוקפים מכל המגרש, מהאמצע ומהאגפים. אני מאמין שנדע איך לפצח את ההגנה של רמת גן. יש לנו מספיק כלים כדי לעשות את זה". הוא כמובן נשאל על הדרבי, ואמר בצניעות: "לא יצא לנו לחשוב על זה עד עכשיו. כשנצטרך להתייחס לדרבי, נתייחס. החברים משגעים אותי בנושא הכרטיסים כל היום. הם היו עצבניים (על מחירי הכרטיסים), אבל מהר מאוד זה הסתדר".

מיכה נשאל גם על ההבדלים בין מכבי של השנה לזו של השנים הקודמות, והסביר: "הקצב השנה הרבה יותר גבוה באימונים. יש יותר מאמנים על המגרש וכל אחד מקבל יחס יותר אישי. אנחנו מרגישים שאנחנו מתאמנים יותר טוב וברצינות. כל שחקן נותן מעצמו מאה אחוז באימונים וזה בא לידי ביטוי במשחקים. עדיין אנחנו יכולים לשחק יותר טוב. אני מקווה שברגעים הנכונים של העונה נגיע לשיא".

בינתייך חזר עטר, שלא התאמן באופן סדיר השבוע, לאימונים מלאים והוא צפוי לפתוח בהרכב. עומר ורד ערך גם הוא אימון מלא, אך הוא עדיין לא צפוי להיות בסגל. הקבוצה פנתה להתאחדות בנוגע לחוקיות מחירי הכרטיסים שפירסמה הפועל תל אביב לקראת הדרבי, לנוכח הפערים במחירים בין הצדדים: "זה לא נראה רציני וחבל שככה זה מתנהל, אבל שההתאחדות תיתן את הדעת על זה".

בעקבות הדברים, ההתאחדות הודיעה כי פנתה להפועל תל אביב והבהירה את הוראות התקנון בדבר מחירי הכרטיסים שקובעות כי המחירים לקבוצה האורחת ולקבוצה המארחת חייבים להיות זהים ולא ניתן ליצור אפליה בין קהל האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully