וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "תמיד טוב שהיריבה שלך מפסידה"

הצהובים מרוצים מהסערה וההפסד של הפועל ת"א, רגע לפני הדרבי. מחירי הכרטיסים הוזלו. אופטימיות לגבי מצבו של עטר

אלירן עטר מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
צפוי להיות כשיר בשבת. עטר/אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב ממשיכה להתכונן למשחק נגד הפועל רמת גן בשבת הקרובה, שייערך במושבה, ובקבוצה מקווים לשמר את המומנטום החיובי. במכבי היו שבעי רצון מההפסד של היריבה העירונית הפועל מול בית"ר ירושלים, ואחד השחקנים אמר: "אמנם זו רק תחילת עונה, אבל תמיד טוב שהיריבה שלך מפסידה".

על ההשלכות של ההפסד לקראת הדרבי אמר אותו שחקן: "להפועל ולאבוקסיס יש תשע נשמות. הם לא סתם עושים את מה שהם עושים אחרי ההפסד. הם הפסידו בטדי, וכבר חושבים קדימה עם הלחץ על השופטים. בכדורגל שלנו זה יכול לעבוד".

אלירן עטר התאמן חלקית ביומיים האחרונים ונעדר מהאימון היום יחד עם ארבעת שחקני הנבחרת גל אלברמן, יואב זיו, מהראן ראדי ואיתן טיבי. במכבי משוכנעים שעטר יהיה כשיר ויפתח בשבת. אלי זיזוב ככל הנראה שבר את ידו וייעדר לפחות בשבוע הקרוב. מי שעשוי לחזור להרכב הוא סטיב גורי, בעוד שרן ייני צפוי להיות מוסט לחוליית הקישור. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב הקבוצה. עומר ורד, המתאושש מהפציעה בברך, מגביר את קצב האימונים, ובצוות הרפואי מרוצים מקצב החלמתו. ריף פרץ עדיין מתאמן בצדי המגרש, ובתהליכי החלמה מהפציעה בברכו.

בקבוצה עסקו לא מעט היום במחירי הכרטיסים לקראת הדרבי, לאחר שנודע כי הם יהיו גבוהים במיוחד (132 שקל למבוגר ו-66 שקל לנוער ביציעי 10-11). נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס לחיים רמון בבקשה לשמור על המחירים הרגילים לאוהדי מכבי תל אביב בתמורה למחיר דומה במשחק בסיבוב השני. לדברי אנשי מכבי, הבקשה הזו נדחתה. מאוחר יותר הערב הודיעה הנהלת הפועל תל אביב כי בעקבות פנייה של עמותת האדומים, יוזלו המחירים ויעמדו על 110 ש"ח למבוגר לשערים 8, 10 ו-11, ו-55 ש"ח לכרטיס ילד, חייל או אישה. כרטיסים לשערים 2 ו-13 יעלו 130 ש"ח למבוגר.

עדכון ראשון: 11:27

אוהדי מכבי תל אביב בכדורגל. אדריאן הרבשטיין
גם הם יהנו מהורדת המחירים. אוהדי מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully