וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "אם נאני היה שומר על הכדור היינו מנצחים"

מנג'ר יונייטד האשים את הפורטוגלי בהפסד הדרמטי לצ'לסי. די מתאו: "הראנו לב גדול, גאווה ותשוקה אדירה לא להפסיד"

באנגליה עוד לא הספיקו להירגע מה-5:7 הבלתי נשכח של ארסנל על רדינג, ושמינית גמר גביע הליגה הגיע אתמול (רביעי) לשיא דרמטי חדש, כשצ'לסי גברה 4:5 על מנצ'סטר יונייטד בעוד משחק מטורף לחלוטין. הכחולים חזרו שלוש פעמים מפיגור וגררו את המשחק להארכה בזכות שוויון דרמטי של אדן הזאר בדקה ה-94, ולאחר מכן הכריעו דניאל סטארידג' וראמירס את המשחק והשלימו יומיים קסומים עבור הכדורגל האנגלי.

שחקני צ'לסי ראמירס, חואן מאטה, חוגגים. AP
לא הסכימו להפסיד. ראמירס ומאטה/AP

רוברטו די מתאו חגג את הניצחון בסיום ואמר: "השחקנים שלי הראו לב גדול, גאווה ותשוקה אדירה לא להפסיד את המשחק. זה היה משחק מלהיב לצפייה, וראינו הרבה טעויות משני הצדדים כי הרבה שחקנים צעירים היו על כר הדשא. אני מאוד מרוצה מהשחקים שבחרתי למשחק, כי הם סיפקו את הסחורה על הבמה הגדולה ויהיה להם תפקיד חשוב בעונה שלנו. אנחנו עדיין מנסים לשנות במקצת את הדרך בה אנחנו משחקים, ולפעמים התוצאה תהיה שיהיו טעויות. אבל שחקנים צעירים ילמדו מכך וישתפרו. אנחנו נשתפר גם כקבוצה, ולמרות הטעויות זו הדרך בה אנחנו רוצים להמשיך".

אחד מגיבורי הניצחון היה דניאל סטארידג', שנדחק מחוץ לרוטציה של הבלוז אך ניצל את המפעל השלישי בחשיבותו כדי לקבל מקום בהרכב ולהתקבל בשער הראשון בהארכה. "אני מאוד שמח שהמנג'ר נתן לי הזדמנות, כי זה כל מה שחיפשתי מאז שהגעתי לצ'לסי. אני מאושר מכך שהוא הראה שהוא סומך עליי, ואני מקווה שהוא יעשה את זה בעתיד".

על המשחק עצמו אמר החלוץ הצעיר: "חשוב שבאנו לכאן בגישה הנכונה, כי במשחק הקודם המנג'ר אמר לנו שלא התחלנו את המשחק טוב. רק רצינו לגרום לאוהדים שלנו לחייך שוב אחרי האכזבה שהייתה להם בסוף השבוע. ראיתי את המשחק של ארסנל ברדינג אתמול, והיה קשה להשתוות לרמה שלו, אבל אני מרגיש שהתקרבנו לשם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רוברטו די מתאו מאמן צ'לסי. רויטרס
מרוצה מהצעירים. די מתאו/רויטרס

בצד השני ניצב אלכס פרגוסון, שהתקשה לקבל את ההפסד בשקט ומצא לעצמו קורבן בדמותו של נאני, שאיבוד הכדור שלו בתוספת הזמן הוביל לשער השוויון של הזאר. "נתנו להם את הכדור כדי לכבוש את השער השלישי בזמן שששלטנו לחלוטין במשחק ושיחקנו ממש טוב. כל מה שהיינו צריכים היה לשמור על הכדור, אבל נאני החליט לנסות לעבור את השומר שלו ואיבד את הכדור, וזה הוליך לפנדל שספגנו, שאני לא יודע אם היה מוצדק או לא. בהארכה הצעירים שלנו החלו להרגיש את הלחץ והיו לנו דקות קשות מאוד".

"נאני הוא שחקן מנוסה", המשיך פרגוסון. "הוא שחקן אינדיבידואלי שאוהב לעבור שחקנים בכדרור ולא נבטל את זה, אבל במצב הזה אם הוא רק היה שומר את הכדור ליד דגל הקרן, המשחק היה נגמר". עם זאת לפרגי היו גם מחמאות, בעיקר לריאן גיגס שכבש צמד: "מדהים שהוא שיחק 120 דקות בגיל 39. הקרדיט מגיע לו, והוא שימש דוגמה לכל השחקנים על המגרש, כולל לשחקנים של צ'לסי".

לגבי ההרכב שהעלה אמר פרגוסון: "היינו צריכים להמר על בלמים צעירים, וזה לא קל. תמיד אפשר להציב חלוצים צעירים במשחקים גדולים, אבל בלמים לא מנוסים במשחקי חוץ זה הימור גדול יותר וראינו את זה הערב. אבל בסופו של דבר הולכנו 2:3 והיינו צריכים לגמור את המשחק, ולכן למעשה יש לנו רק את עצמנו להאשים".

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. Scott Heppell, AP
סימן את נאני כאשם. פרגוסון/AP, Scott Heppell

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully