וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: באיירן מינכן הביסה את קייזרסלאוטרן 0:4

הקבוצה של היינקס נהנתה מצמדים של פיסארו (11 ו-57) ורובן (48 ו-87), לברקוזן ניצחה 2:3 בהארכה את ארמיניה בילפלד

קלאודיו פיזארו שחקן באיירן מינכן. רויטרס
בקלי קלות. פיסארו/רויטרס

בזמן שבמרבית הליגות באירופה מתפנים מהמשחקים הרגילים ועוברים למפעל הגביע, גם בגרמניה נערכו הערב (רביעי) כמה משחקים סוערים, במסגרת הסיבוב השני בגביע המקומי. במשחק המרכזי בין שתי קבוצות בונדסליגה, גברה באיירן מינכן על קייזרסלאוטרן 0:4. הקבוצה של היינקס המשיכה את המומנטום הנהדר בו היא נמצאת, היתה הטובה על המגרש כבר מהרגע הראשון, ועלתה ליתרון אחרי 11 דקות מרגליו של קלאודיו פיסארו. אריאן רובן הכפיל שלוש דקות לתוך המחצית השניה, ופיסארו רשם את השני שלו במשחק בדקה ה-57. רובן ראה כי טוב, והשלים גם הוא צמד בדקה ה-87 כדי לתחום את תוצאת המשחק.

גם לברקוזן עלתה לסיבוב הבא, אבל לא לפני שנאלצה לעבוד קשה מאוד מול ארמיניה בילפלד מהליגה השלישית. סבסטיאן היל הדהים את לברקוזן בדקה ה-10 כשהעלה את הקבוצה הצנועה ליתרון, אבל יאנס הגלר השווה בדקה ה-23, ומנואל פרידריך השלים את המהפך בדקה ה-56. דווקא כשהיה נדמה שהמשחק גמור, הגיע טום שולץ בדקה ה-82, השווה עבור בילפלד ושלח את המשחק להארכה. ארבע דקות בתוך שלושים הדקות הנוספות, כבש אנדרה שרלה את שער הניצחון וקבע את תוצאת המשחק 2:3 ללברקוזן שנשמה לרווחה.

אחרי שהובסה בידי באיירן מינכן (5:0) וחטפה ארבעה שערים מול וולפבסורג (4:1), התנחמה הערב דיסלדורף בניצחון קטן אך מספק, כשגברה בביתה על מנשנגלדבאך 0:1, לאחר הארכה. שתי הקבוצות התקשו מאוד למצוא את השער במשך 90 דקות, והרגע הגדול של המארחים הגיע בדקה ה-96, אז כבש נאנדו רפאל את שער הניצחון, ושלח את גלדבאך הביתה.

אנדרה שרלה שחקן לברקוזן. רויטרס
עדיף מאוחר מאשר אף פעם. שרלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully