וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה המשחק בין ברוקלין נטס לניו יורק ניקס

הוריקן 'סנדי', שהותיר הרס ברחבי התפוח הגדול, הוביל לדחיית הדרבי הגדול, שאמור היה לחנוך את האולם החדש של הנטס

אחד המשחקים להם ציפו חובבי ה-NBA יותר מכל בימי פתיחת העונה היה הדרבי המחודש והמשודרג של התפוח הגדול, ניו יורק סיטי. ברוקלין נטס, שעברו לעיר מניו ג'רזי והתהדרו באולם חדש ובסגל נוצץ, היו אמורים לארח במשחק הפתיחה הרשמי של האולם את היריבה העירונית והמרתקת לא פחות, ניו יורק ניקס. אלא של'סנדי' היו תוכניות אחרות.

הסופה האדירה שפסחה בימים האחרונים על צפון מזרח ארצות הברית ובתוך כך גם על ניו יורק, שיתקה לחלוטין את העיר והובילה לביטולו של הדרבי, שיועד להיערך בלילה שבין חמישי לשישי, לפני המשחק הלא פחות מעניין בין סן אנטוניו לאלופת המערב אוקלהומה סיטי, משחק שאכן יתקיים במועדו (ו', 3:30), וישודר ב-5+ לייב במקום הדרבי הניו יורקי.

זהו המשחק הראשון שנדחה בשל ההוריקן האימתני ובתקווה שגם האחרון. כרגע טרם נקבע תאריך מחודש בו ייפגשו שתי הקבוצות ולמרות הציפיות של ראשי הליגה, שקיוו לשיפור במצב שיאפשר לערוך את המשחק כמתוכנן, הפסקות החשמל המרובות באזור והעובדה כי התחבורה הציבורית עדיין משותקת, הובילו לביטול.

ג'נרל מנג'ר הניקס גלן גרונוולד אמר כי שוחח עם הליגה, שאישרה את הדחייה אך הודיעה כי המשחק הגדול בין הניקס למיאמי עדיין מיועד להיערך בלילה בין שישי לשבת (3:00): "אנחנו מוכנים לשחק", אמר גרונוולד.

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully