וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנד שוסטר: "למוריניו לא אכפת מהשחקנים הצעירים"

המאמן הגרמני, יצא בביקורת חריפה נגד מאמן ריאל מדריד, בעקבות התעלמותו משחקני הבית: "מעוניין בהצלחה מיידית"

ז'וז'ה מוריניו, מאמנה של ריאל מדריד האלופה, סובל בתקופה האחרונה ממכת פציעות שפקדה את הקבוצה שלו, במיוחד בחוליית ההגנה שלו. שני המגינים השמאליים של ריאל - פאביו קונטראו ומרסלו, נפצעו במהלך משחקי הנבחרות שלהם ובהיעדרם, מאלתר מוריניו עם הצבתו של מייקל אסיין הקשר, כמגן שמאלי.

ההתעלמות של מוריניו משחקני הבית הצעירים של המועדון, גרמה לא אחת לביקורות נגדו ומי שיוצא היום (רביעי) בביקורת גלוייה נגד הפורטוגלי הוא ברנד שוסטר, המאמן הגרמני שאימן את ריאל מדריד ב-2008.

"את מוריניו מעניין רק לנצח והוא לא מעוניין לקדם שחקנים צעירים לקבוצה הבוגרת. הוא רוצה רק הצלחה אישית, ולזכות בכמה שיותר תארים בכמה שפחות זמן". כך התבטא שוסטר נגד הפורטוגלי בראיון שערך לתחנת רדיו.

על תפקודו של מוריניו בריאל, אמר שוסטר: "מוריניו הוא המאמן אבל הוא אוהב להיות בשליטה מלאה במועדון שבו הוא נמצא. הוא הבוס לא רק של הקבוצה, אלא גם על כל מה שמסביב. הוא מטפל בדברים כפי שהוא רואה לנכון". שוסטר ניסה לרכך את דבריו והחמיא: "למוריניו יש הרבה הצלחה כמאמן והוא מביא את ההצלחה הזו גם למדריד. הדבר היחיד הוא לא הצליח עדיין לעשות זה לזכות עם ריאל בליגת האלופות והעונה ייתכן שהוא יעשה גם את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully