וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ישראל הפסידה לצ'כיה במוק' אליפות אירופה

הנבחרת ערכה בכורה רשמית תחת דראגן ג'וקיץ', אבל נכנעה 27:22 בצ'כיה. המשחק הבא: ביום ראשון בבית מול גרמניה

אחרי שצלחה את השלב הראשון, ממנו עלתה מהמקום השני אחרי רומניה, נבחרת ישראל בכדוריד פתחה הערב (רביעי) את השלב השני והאחרון במוקדמות אליפות אירופה 2014, שתיערך בדנמרק, עם הפסד 27:22 בחוץ מול צ'כיה.

השלב השני מורכב משבעה בתים בני ארבע נבחרות כל אחד ו-15 נבחרות יעפילו ממנו ויצטרפו למארחת בטורניר הגמר. בית ב' הקשה של ישראל מורכב מצ'כיה, גרמניה ומונטנגרו והנבחרת בכחול-לבן, שהובלה לראשונה על ידי המאמן הסרבי דראגן ג'וקיץ', פתחה חלש, המשיכה מצוין וסיימה בצורה לא טובה, מה שהוביל להפסד המאכזב.

המשחק נפתח כאמור בשליטה מקומית והצ'כים רצו ל-0:4 מהיר. רק אחרי עשר דקות של כדוריד ישראל מצאה את הרשת לראשונה, עם שער של עידו טוראל הצעיר, אבל המארחים לא ויתרו ושמרו על היתרון עד למחצית, כשישראל מצליחה להתקרב, אבל ארבעה שערים נותרים הפער בין הנבחרות בירידה לחדרי ההלבשה, 10:14.

את המחצית השנייה פתחה ישראל בצורה פנטסטית ועם ריצת 0:5 השיגה שוויון 16:16. שם זה נגמר, כשאוסף טעויות והרחקות של ישראל איפשרו למארחת לבצע עוד בריחה ולפתוח שוב יתרון בין 4-5 שערים, ממנו ישראל כבר לא הצליחה לחזור.

המשחק הבא של ישראל יהיה בבית מול גרמניה המסקרנת, כבר ביום ראשון הקרוב. אבישי סמולר אמר בסיום: "היה משחק יפה של נבחרת גאה, מחוברת. השחקנים אמרו בסוף שנהנו, אנחנו נהנים להילחם אחד בשביל השני וראו את זה על המגרש. צ'כיה מאוד חזקה וצריך להבין את זה. טבעי שהיה לנו קשה בהתחלה, הצעירים בכלל לא הראו שהם מתרגשים. הראנו קצת כבוד לצ'כים בהתחלה, אבל יצאנו מזה, חזרנו למשחק וזה מראה את האיכות של הנבחרת החדשה הזו וזה משהו אופטימי לעתיד".

כבשו לישראל: פומרנץ 6, סמולר 5, חליפי 4, פרידמן וטוראל 3 כ"א, דבדה 1. הרבו לצ'כים: פיליפ ייחה וירי מוטל 7 כ"א, יורקה וצ'יפ 3 כ"א.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully