וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' וניס עלו לרבע גמר גביע הליגה

סן ז'רמן גברה על מארסיי 0:2, הקבוצה מהריביירה כבשה שלושער ברבע שעה וניצחה את ליון, מונפלייה הדיחה את בורדו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלי בעיות מיוחדות, לרבע הגמר. סן ז'רמן חוגגת/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה לא היה השבוע של מארסיי. הקבוצה של אלי בופ רשמה הפסד ליגה לטרואה, ארבעה ימים מאוחר יותר נכנעה למנשנגלדבאך בליגה האירופית והערב (רביעי) היא רשמה הפסד שלישי רצוף בתוך שבעה ימים, כשהפסידה בקלאסיקו 2:0 לפריס סן ז'רמן, הפעם במסגרת הגביע הצרפתי. סן ז'רמן תפסה פיקוד על המשחק בדקה ה-27, אז נותרה מארסיי ב-10 שחקנים לאחר הרחקתו של רוד פאני, וסן ז'רמן עלתה ליתרון מפנדל מוצלח של טיאגו סילבה. ז'רמי מנז הכפיל את היתרון של המארחים בדקה ה-50, וחתם את תוצאת המשחק.

הליגה הצרפתית לא מאירה פנים העונה גם לניס, שמדורגת רק במקום ה-16, אבל בגביע הליגה הקבוצה מהריביירה נראית מצוין. אחרי שעלתה לשמינית הגמר עם 2:4 בחוץ על ברסט ועדן בן בסט, הערב (רביעי) היא זרקה את ליון עם 1:3 מצוין, כדי להגיע לשלב שמונה הגדולות בטורניר השלישי בחשיבותו בצרפת.

כל ארבעת השערים במשחק המסחרר הזה הובקעו כבר ברבע השעה הראשונה. פנדל של ולנטין אייסריק העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי שש דקות, אבל בפטימבי גומיס השווה לליון כעבור דקה. 120 שניות חלפו וניס נטלה שוב את היתרון, הפעם משער של מהמאן טראורה ואת השלישי כבש בדקה ה-15 רנאטו סיבלי. מילאן בישבאץ האורח הורחק דקה לסיום.

האלופה מונפלייה, שגם היא לא ממש נהנית מהצלחה בפתיחת העונה בליגה ומוצאת את עצמה רק במקום ה-13, הצטרפה לעולות לרבע הגמר עם 0:1 קשה על בורדו. ג'ונתן טיניאן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61. שמונה דקות לסיום הורחק סיריל ז'ונשאן משורות מונפלייה, אבל היא שמרה על הניצחון.

באפטימי גומיס, שחקן ליון מול מהאמנה טראורה, שחקן ניס. רויטרס
שניהם כבשו, טראורה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully