וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד הביסה 1:4 את אלקויאנו

למרות הרכב חסר וללא רונאלדו כוכבה, לא התקשתה האלופה מול הקבוצה מולנסיה. קארים בנזמה כבש צמד, שער גם לקאקה

אחרי הניצחון המשכנע של ברצלונה על אלאבס אתמול (שלישי) נמשכו משחקי הגביע הספרדי כשבמוקד כמובן משחקה של ריאל מדריד האלופה מול אלקויאנו. ז'וז'ה מוריניו נתן מנוחה במשחק הזה לרונאלדו הכוכב שלו, אך ריאל לא התקשתה לנצח 1:4 את היריבה הסימפטית והצנועה. קארים בנזמה וקאקה שפתחו בהרכב, הבטיחו לריאל את הניצחון כבר במחצית הראשונה עם שערים בדקות ה-21 וה-35, חוסה רודריגז הצעיר כבש את השלישי בדקה ה-67. בדקה ה-77 רשם חאבי לארה המקומי את רגע השיא בקריירה שלו, כשכבש שער מצמק שבוודאי לא יספיק כדי לעבור סיבוב בגביע, אך ייחרט לעד בזיכרונו של החלוץ הצעיר. בדקה ה-87 קינח בנזמה עם השני שלו והרביעי של האלופה.

ריאל לא הציגה משחק גדול, אך היתה תכליתית בהרבה וניצלה עד תום את המתנות שהגנת המארחים סיפקה לה. בסוף השבוע תארח האלופה את סראגוסה בליגה ויהיה מעניין לראות האם קאקה יקבל דקות משחק אחרי שהוא שוב מנצל את ההזדמנות שהוא מקבל ממוריניו וכובש. מוקדם יותר הערב, לא התקשתה אתלטיקו מדריד לנצח 0:3 בחוץ את ריאל חאאן הקטנה, במשחק שבו פלקאו קיבל מנוחה. מלאגה גברה 3:4 במשחק דרמטי בחוץ על קאסרנו.

קאקה שחקן ריאל מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
קיבל עוד הזדמנות בהרכב וכבש. קאקה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

אלקויאנו - ריאל מדריד 4:1

לריאל מדריד מצפה משחק ליגה מול סראגוסה בשבת ומשחק קשה מול דורטמונד בליגת האלופות בשבוע הבא ולפיכך ז'וז'ה מוריניו נתן מנוחה למספר שחקני מפתח ובניהם: איקר קסיאס, פפה, סרחיו ראמוס, צ'אבי אלונסו, אנחל די מאריה, מסוט אוזיל וכריסטיאנו רונאלדו. זה לא מנע מריאל לחגוג מול היריבה הצנועה מולנסיה ששיחקה כדורגל חיובי, אך כמובן שהיתה קטנה על ריאל הגדולה והתכליתית.

אחרי 20 דקות של גישושים, עלתה ריאל ליתרון ראשון בניגוד למהלך הארועים במגרש. הגנת המארחים התקשתה להרחיק כדור פשוט וקארים בנזמה ניצל את המתנה שקיבל וכבש מקרוב. 0:1 לריאל.

בדקה ה-35 הכפילה ריאל את היתרון שלה, כאשר קאקה קיבל את הכדור על סף הרחבה ובעט ברגל בשמאל כדור מדויק לפינה הרחוקה. 0:2 קליל לאלופה. בדקה ה-67 הגיע השלישי של ריאל מדריד ומי כבש? חוסה רודריגז הצעיר. הילד שקיבל הזדמנות נדירה ממוריניו קיבל כדור בתוך הרחבה ובקור רוח שלח בעיטה לחיבורי הקורות. 0:3 חלק לאלופה.

בדקה ה-77 נרשם רגע היסטורי כאשר חאבי לארה המקומי צימק את התוצאה בבעיטה חופשית מדוייקת מצד שמאל, וקבע 1:3.לארה, שהיה שחקנה המצטיין של המארחת, יכול לרשום ברזומה שלו שער מול ריאל מדריד וזה בהחלט לא דבר של מה בכך. בדקה ה-87 השלים בנזמה את השני שלו והרביעי של קבוצתו, כשכבש שער קליל מקרוב אחרי דאבל פס עם קאקה המצויין. 1:4 לאלופה.

אדריאן חלוץ אתלטיקו מדריד. רויטרס
קינח את הניצחון עם שער יפה. אדריאן/רויטרס

ריאל חאאן - אתלטיקו מדריד 3:0

הקבוצה של דייגו סימאונה ממשיכה עם הכושר המטורף שלה בליגה ונותנת פייט שקול לברצלונה בפיסגה הספרדית, אך גם בגביע הקולצ'ונרוס ממשיכים לנצח. המאמן הארגנטינאי ביצע רוטציה ונתן מנוחה למספר שחקני מפתח, אך זה לא הפריע לה לנצח די בקלות את חאאן הקטנה.

המשחק התנהל בעצלתיים, עד הדקה ה-25, כאשר דניאל טורס בלמה של חאאן, הורחק בסיומה של התקפה די מוזרה. דייגו קוסטה קיבל את הכדור בתוך הרחבה וניסה לבעוט לשער. הכדור ספק פגע בידו של טורס. שופט המשחק פירש זאת כנגיעה מכוונת שמנעה שער, הרחיק את טורס ופסק על פנדל, אותו תירגם קוסטה לשער ראשון. בדקה ה-62 תירגמה אתלטיקו את היתרון המספרי לשער נוסף של אדריאן. החלוץ המוכשר קיבל כדור כ-20 מטרים מהשער, פרץ לעומק וסיים עם בעיטה בחלק החיצון של הנעל לרשת של המארחים. בתוספת הזמן חתם ראול גארסיה את הניצחון החלק עם נגיחה מקרוב.

קאסרנו - מלאגה 4:3

הקבוצה מאקסטרמדורה נתנה פייט מצוין, אבל האנדלוסים, שנמצאים בכושר אדיר, נהנו שוב ממשחק התקפה משובח ביותר. אוגוצ'י אנייהו העלה את מלאגה על הלוח כבר כעבור שתי דקות ורוקה סנטה קרוז הכפיל בדקה ה-20. המארחים ענו עם שערים של חאראיס (36) וצ'אפי (50), אבל דודה החזיר את היתרון למלאגה בדקה ה-59 וסנטה קרוז כבש את השני שלו והרביעי של האורחת, בדקה ה-73. אסטבה הספיק לצמק בדקה ה-87 וקאסרנו תצא עם מעט תקווה לגומלין.

משחקים נוספים:
אלמריה - סלטה ויגו 0:2
לאלמריה: ג'ונתן זונגו (53), אבל מולינארו (87)

סראגוסה - גראנדה 0:1
לסראגוסה: קרלוס ארנדה (79)

לאס פלמאס - ראיו וייקאנו 0:1
ללאס פלמאס: טיבי ביפומה (21)

רוקה סנטה קרוז, שחקן מלאגה. Alberto Di Lolli, AP
צמד וניצחון לקבוצתו. סנטה קרוז/AP, Alberto Di Lolli

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully