וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לרועי בקל, אלקי עלתה שלב בגביע

הקשר חגג ב-0:6 על אקריטאס. א.א.ק לרנקה ובן שמעון ניצחו 0:3 את אומוניה אראדיפו. ביטון וליאז' ניצחו 0:2 את ברדה וגנק

אלקי לרנקה פתחה בסערה את הסיבוב הראשון בגביע הקפריסאי, ואיתה גם הקשר רועי בקל, שכבש היום (רביעי) צמד בניצחון 0:6 על אקריטאס. הישראלי הבקיע את השער הראשון במשחק בדקה ה-27 והיה חתום גם על השער הרביעי בדקה ה-70. פרט אליו, גם ברונו קירילו וקאפו הבקיעו צמד כל אחד.

בקל עצמו השלים 90 דקות, כשגם חברו הבלם ניסו קפילוטו השלים משחק מלא. הניצחון הזה של אלקי מגיע אחרי תקופה לא קלה בליגה. במחזור האחרון הפסידה הקבוצה 2:0 לפאפוס והיא מדורגת במקום ה-11 בטבלה.

גם א.א.ק לרנקה, קבוצתו של רן בן שמעון, העפילה לסיבוב השני. היא עשתה זאת אחרי 0:3 בחוץ על אומוניה אראדיפו, כאשר השוער גיא חיימוב, שטרם ספג שער העונה, זכה למנוחה. אנורתוזיס, קבוצתו של רוני לוי, הסתפקה ב-0:2 על אוניסלוב סוטירה. אמיל ז'ולה הבקיע את שני השערים לזכות אנורתוזיס בדקות 12 ו-46. משה אוחיון השלים 90 דקות ואילו ברק יצחקי הסתפק ב-35.

* דן מורי השלים 90 דקות במדי ויטסה, שהביסה ללא קושי 0:4 את סטאפהורסט בגביע ההולנדי ועלתה לשמינית הגמר. היריבה מהליגה הרביעית לא היוותה יריב רציני וספגה שערים של בוני וילפרד (2, 37), ג'ונתן רייס (75) ודאבי פרופר (84).

* בדרבי הישראלי בבלגיה, ניצחו סטנדרד ליאז' ודודו ביטון 0:2 בחוץ את גנק ואליניב ברדה. ביטון עלה למגרש בדקה ה-74, במצב של שער יתרון לקבוצתו וראה את הכרטיס הצהוב בדקה ה-85. ברדה נכנס במחצית, כשהתוצאה עדיין הייתה מאופסת.

* מוחמד גדיר פתח לראשונה בליגה בהרכב קבוצתו בוורן, אולם הוא הוחלף בדקה ה-79 וראה את חבריו סופגים צמד שערים מלוקרן בשתי הדקות האחרונות, בדרך להפסד מתסכל 2:0. ברק בדש וגל שיש הפצועים לא שותפו בבוורן.

* דור מלול נכנס למגרש בדקה ה-65, אולם קבוצתו בירסחוט הפסידה 3:1 בברוז' מול סרקל. רועי דיין לא שותף במדי המפסידה.

* ליאור רפאלוב זכה למנוחה ולא שותף במשחק בו הפסידה קלאב ברוז' 3:2 לליירסה.

* מתן אוחיון לא שותף בתבוסה 4:1 של קבוצתו שרלרואה מול זולטה וורגם.

  • עוד באותו נושא:
  • רועי בקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully