וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל תוקף: "פוטרתי מבאיירן רק בגלל אולי הנס"

לואיס ואן חאל יוצא נגד נשיא באיירן מינכן ("לא אעבוד איתו לעולם") ומאשים: "מאז שעזבתי הם רק קונים. אף צעיר לא קודם"

לואיס ואן חאל, כיום מאמן נבחרת הולנד ובעבר מאמן באיירן מינכן, טוען שהוא פוטר מהקבוצה הבווארית רק כי נשיא המועדון אולי הנס לחץ על ההחלטה, על אף שהיה היחיד שתמך בה.

ואן חאל, 61, הדריך את באיירן בין יולי 2009 לאפריל 2011, ובעונתו הראשונה זכה בדאבל והוליך את המועדון לגמר ליגת האלופות, אבל הפסיד 2:0 לאינטר. שנה לאחר מכן דורטמונד כבר השתלטה על הליגה ו-ואן חאל פוטר.

"היחיד שלחץ על הפיטורים שלי היה הולי הנס", מתעקש ואן חאל, "אף אחד אחר לא רצה את זה. לעולם לא אעבוד איתו שוב". לטענת ואן חאל, להנס יש כוח עצום במועדון, ו"הוא השתמש בזה. אף אחד במועצת המנהלים לא יכול לצאת נגד ההחלטות שלו".

ואן חאל מתגאה בכך שהעניק הזדמנויות ראשונות לשחקנים צעירים כמו תומאס מולר ודויד אלאבה, אבל טוען שמאז המועדון חזר לסורו. "באיירן חזרה לדפוסים הישנים שלה מלפני זמני: לקנות, לקנות ולקנות", אומר המאמן ההולנדי, "נחלתי הצלחה גדולה עם הרעיון שלי לקדם שחקנים צעירים. מאז שעזבתי, אף שחקן מהאקדמיה לא התקדם לבוגרים. פתאום כל העולם מדבר על התגלית של דויד אלאבה כמגן שמאלי, אבל אני הייתי הראשון שהציב אותו בעמדה הזאת".

האם ייתכן שהוא יחזור לבאיירן ביום מן הימים? "גם אף אחד לא האמין שאשוב להיות מאמן נבחרת הולנד", אומר ואן חאל, "כך שלא הייתי פוסל כלום. הייתה לי שם תקופה טובה, הנחלתי שם שיטה מצליחה, כך שיש לי משם זיכרונות טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully