וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "שחקן השנה? אצביע לצ'אבי ואינייסטה"

ליאו מסי התייחס ל"כדור הזהב" ("לא אזכה כל שנה") ולהשוואה עם רונאלדו ("מעייף אותי"). וילאנובה התרשם מהניצחון בגביע

ברצלונה דוהרת לעוד אליפות בספרד, ליאונל מסי דוהר לעוד פיצ'יצ'י ואולי תואר שחקן השנה, והכוכב הארגנטינאי טוען שקצת נמאס לו לדבר על "כדור הזהב" וההשוואה בינו לבין רונאלדו.

"האם אני חושב על כדור הזהב?", הודה מסי, "ממש לא. כשיגיע הרגע, זה כנראה ישתנה. הייתי בר מזל בחיי כדי לזכות בתואר שלוש פעמים. זה ענק, זה לא ייאמן, אבל יהיו שנים שבהן לא אזכה בזה".

כמו כן, מסי, בתור קפטן נבחרת ארגנטינה, הוא אחד מהמצביעים לתואר. "אני מאמין שאצביע לצ'אבי, אינייסטה, וללא ספק לאחד מבני ארצי", אמר מסי, "אני חושב שאיקר קסיאס יוכל לזכות בתואר, הוא אחד השוערים הגדולים בעולם, וכמובן שגם כריסטיאנו".

מסי מודע להשוואה האובססיבית בינו לבין רונאלדו, ואמר ש"כשקורים דברים, התקשורת ממהרת להשוות בינינו, אבל אנחנו יריבים רק כשאנחנו על המגרש, לא יותר. מצפים מאיתנו ליריבות שאין. זה מעייף אותי".

בינתיים ברצלונה ממשיכה לרשום ניצחונות מוחצים, כשאמש הביסה 0:3 בגביע המלך את אלאבס, משערים של וייה, אינייסטה ופברגאס. "השחקנים האלה מגיעים לכל משחק בשיא הרצינות", החמיא טיטו וילאנובה לשחקניו, "הם כבר זכו בהכל בקריירה שלהם, ועדיין נותנים את המקסימום ומשחקים בכל הרצינות גם מול אלאבס, בגלל שהם מחויבים לאוהדים".

השוער פינטו ספג מכה בראשו לאחר שנזרק עליו חפץ מהיציעים. "לא רוצה לתת לזה יותר מדי חשיבות", אמר השוער המחליף, "זה השאיר חבורה, ירד קצת דם, אבל לא רוצה לדבר על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully