וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "לא מרגיש חלק מההצלחה של גנק, לא אחכה לנצח"

החלוץ הישראלי שמתוסכל ממעמדו ונמצא בשנה האחרונה בחוזהו רומז על עזיבה: "רוצה להישאר, אבל לא הכל בידיים שלי"

ספורט 2

צפו במספרת המרהיבה של מוחמד צ'יטה מקלאב ברוז'

אליניב ברדה עובר ימים לא קלים בגנק, דווקא אחרי חזרתו מפציעה. כזכור, החלוץ הישראלי נכנס כמחליף מול ספורטינג ליסבון בליגה האירופית וכבש את שער הניצחון של קבוצתו, אך לא זכה לפתוח במשחק הבא מול קורטרייק, בו נכנס שוב כמחליף, וראה את גנק מפספסת הזדמנות לעלות למקום הראשון בטבלה.

"כשאני מסתכל על האיכות של היכולת שלי במשחקים בהם שיחקתי, היא תמיד טובה, אפילו העונה", סיפר הבוקר (רביעי) החלוץ המתוסכל בראיון בבלגיה. "אני רוצה לקבל קרדיט לאורך זמן, ולכן לא חגגתי בטירוף אחרי השער בליסבון. אם אתה לא משחק, אתה מרגיש שאתה לא חלק מההצלחה. חייבים להיות כנים לגבי זה".

כשנשאל האם שוחח בנושא עם מאמנו מריו בין השיב ברדה: "לא, אפילו לא פעם אחת. כל עוד הקבוצה מצליחה, למה שנדבר? אני לא איש של מילים. זו שנתי השישית בגנק, ובתקופה הזו שיחקתי בארבע או חמש עמדות שונות, ואני עדיין מהיר, שזה חשוב. בכל קבוצה טובה יש מקום לעוד שחקן טוב. אני אמשיך לעבוד קשה, וכשאקבל הזדמנות, אקח אותה".

לגבי העובדה שחוזהו מסתיים בתום העונה אמר ברדה בן ה-31: "בשבילי גנק היא יותר מקבוצת כדורגל, זה הבית של עכשיו. הילדים שלי לומדים כאן, הם מדברים את השפה ואני אוהב את האנשים כאן. בקרוב בקבוצה ידברו איתי על העתיד, והמצב האידיאלי מבחינתי יהיה להישאר, אבל לא הכל בידיים שלי. להם יש זמן, אז גם לי יש זמן. תמיד אמרתי שאחכה לגנק, אבל כמובן שאני לא יכול לחכות לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully