וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: דורטמונד ושאלקה טיילו לשמינית הגמר

שתי הזוכות האחרונות בתואר ניצחו בקלות יריבות מליגת המשנה. האלופה עם 1:4 באאלן, הרויאל בלוז 0:3 על זנדהאוזן

הסיבוב השני בגביע הגרמני יצא היום (שלישי) לדרך, כשבמוקד עמדו משחקיהן של שתי הזוכות האחרונות בגביע והיריבות המושבעות - שאלקה ודורטמונד. שתיהן לא ממש התקשו וטיילו לשמינית הגמר בקלות. גם אוגסבורג מהבונדסליגה עלתה לסיבוב הבא עם 0:1 על פרויטסן מינסטר, פרייבורג ניצחה 0:2 במשחק חוץ קשה מול מוליכת הליגה השנייה בראונשוויג. מינכן 1860 ניצחה 0:3 את ברלינר AK וסיפור הסינדרלה של וורמטיה וורמס נגמר אחרי הפסד בדו קרב פנדלים לקלן. גם מיינץ עלתה עם 0:2 על אואה ובוכום עשתה את שלה עם 1:3 על האבלזה.

מאטס הומלס שחקן דורטמונד (אמצע) חוגג עם חבריו. רויטרס
איזה גול ענק. הומלס/רויטרס

אאלן - דורטמונד 4:1

הדאבליסטית ממשיכה במומנטום החיובי שלה ורשמה ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. יורגן קלופ פתח עם הרכב חזק והעניק מנוחה רק למרקו רויס וסבסטיאן קל וקיבל בתמורה משחק קל מאוד בדרך לשמינית הגמר.

מחזיקת הגביע עלתה ליתרון בדקה ה-22 לאחר שקווין גרוסקרויץ קיבל כדור צמוד לקו הרוחב בצד שמאל ויישר למרכז. מאטס הומלס קיבל את הכדור, התקדם ובעט מ-12 מטר זווית אלכסונית לרשת העליונה ועוד עם רגל שמאל כדי לקבוע 0:1. BVB הכפילה את היתרון בדקה ה-32 כשמוריץ לייטנר סיים מתפרצת עם מסירת רוחב למרסל שמלצר, שבעט מ-15 מטר כדור חזק פנימה.

שער שלישי של המגן השמאלי בקריירה ושני תוך שישה ימים אחרי שכבש את שער הניצחון ב-1:2 על ריאל מדריד. בדקה ה-51 כבשה דורטמונד את השלישי כשמסירת עומק של רוברט לבנדובסקי מצאה את מריו גצה, שהקפיץ נהדר פנימה וקבע 0:3. דורטמונד לא הורידה את הרגל מהגז ובדקה ה-79 גם יוליאן שיבר כבש אחרי שתיקן בעיטה לקורה של לבנדובסקי וזה 0:4. מיכאל קלאוס עוד צימק בשער מבעיטה חופשית מפתיעה בדקה ה-87, אבל זה לא באמת שינה הרבה.

קיריאקוס פפאדופולוס שחקן שאלקה עם ציפריאן מאריקה. רויטרס
גנב לו את הכדור, אבל פפאדופולוס לא כועס. מאריקה/רויטרס

שאלקה - זנדהאוזן

הקבוצה מגלזנקירשן נמצאת בכושר פשוט אדיר. מאז החזרה מפגרת הנבחרות, שאלקה כבר עם ארבעה ניצחונות, 1:2 בדרבי על דורטמונד, 0:2 על ארסנל, 0:1 על נירנברג והיום 0:3 קליל על זנדהאוזן.

הרויאל בלוז עלו ליתרון כבר בדקה ה-11 כשמסירת עומק מצוינת של כריסטוף מוריץ מצאה את ציפריאן מאריקה. הרומני יישר למרכז ומצא שם את איברהים אפלאי, שבעט מקרוב פנימה את שערו השלישי בארבעת המשחקים האחרונים. בדקה ה-62 כבשה שאלקה את השני ועוד אחד כבשה את השני. הגבהה של טראנקילו בארנטה מאגף ימין כמעט והגיעה אל ראשו של קיריאקוס פפאדופולוס, אבל מאריקה הקדים אותו ובעט מספרת נהדרת מ-11 מטר פנימה וזה 0:2. הקבוצה של הוב סטיבנס כבשה את השלישי בדקה ה-79 לאחר שיוליאן דראקסלר הכניס מסירת עומק מצוינת לקלאס יאן הונטלאר, והמחליף ההולנדי בעט פנימה את ה-0:3.

משחקים נוספים:

בראונשוויג - פרייבורג 2:0
פרויסן מינסטר - אוגסבורג 1:0
ברלינר AK 07 - מינכן 1860 3:0
וורמטיה וורמס - קלן 4:3 בדו קרב פנדלים, 0:0 ב-90 דקות
מיינץ - אואה 0:2
האבלזה - בוכום 3:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully