וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "מסופק וגאה להיות במקום הראשון בעולם"

הסרבי קיים מסיבת עיתונאים לקראת טורניר ברסי והתייחס ללוח הזמנים: "הקירבה לטורניר גמר הסבב ממש לא לטובתנו"

נובאק דג'וקוביץ' יהפוך בתום טורניר גמר הסבב בלונדון בשבוע הבא לטניסאי הראשון מאז רוג'ר פדרר ב-2007 שמסיים שנתיים ברציפות במקום הראשון בעולם. בינתיים, יש לסרבי את טורניר המאסטרס בפריס על הראש והיום (שלישי) הוא קיים מסיבת עיתונאים ודיבר על התחושות.

"זה מרגיש מספק מאוד, וכמובן שאני שמח מאוד שאסיים את השנה במקום הראשון בעולם. זו אינדיקציה לשנה המצוינת שהייתה לי", אמר נולה, "היה קשה לי מאוד לעמוד בציפיות אחרי 2011 ולצפות מעצמי לעמוד בזה ולחזור על ההישגים הללו. אבל זכיתי בגרנד סלאם אחד השנה ובחמישה תארים נוספים, וזה הוביל אותי לסיים את השנה במקום הראשון. אני גאה מאוד בזה שסיימתי במקום הראשון. זו הייתה שנה מצוינת בשבילי, אבל היא עדיין לא נגמרה כי יש שני טורנירים חשובים מאוד לפני. אני רוצה להתרכז ולסיים את העונה בצורה הכי טובה שאפשר".

נולה התייחס גם לעונה הארוכה שעוברת על הטניסאים והעובדה שטורניר ברסי בפריס צמוד לטורניר גמר הסבב, על מנת לקצר את העונה בשבועיים. "כמובן שבשביל אלו שמשתתפים בטורניר גמר הסבב, הקירבה לברסי לא משחקת לטובתנו. אבל זה לוח המשחקים, ככה זה ואנחנו צריכים להסתגל. לרוע המזל אין אפשרויות שונות כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully