וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות לכדורגל אירחה את השולחן העגול של אופ"א

מדובר בסבב דיונים שנערך שנערך מידי תקופה, שבו נכח גם סגן נשיא אופ"א. אבי לוזון: "שמח על ההזדמנות שניתנה לנו"

ההתאחדות לכדורגל אירחה ביממה האחרונה את ה"שולחן העגול" של אופ"א, שהינו למעשה סבב דיונים וסיעור מוחות המתקיים מדי תקופה. הדיונים התקיימו במעמד סגן נשיא אופ"א וחברי הועד הפועל: מריו לפקאריטיס (סגן נשיא אופ"א, קפריסין), פרנטיצ'ק לאורינץ (סלובקיה), מירצאה סאנדו (רומניה), תאודור תיאודוריטיס – אחראי על ההתאחדויות באופ"א, גיאורגיו מארקטי – אחראי על התחרויות באופ"א ונשיאים ומנכלי"ם משש התאחדויות נוספות: אלבניה, אזרבייג'אן, קפריסין, יוון, רומניה ורוסיה.

את ישראל ייצגו בדיונים יו"ר ההתאחדות, חבר הועד הפועל של אופ"א, אבי לוזון וסמנכ"ל ההתאחדות, רתם קמר. במהלך סבב הפגישות נידונו נושאים שונים ביניהם פורמט המשחקים הבין לאומיים שאופ"א מארגנת – לרבות טורניר גמר היורו ב 2020, ליגת האלופות והליגה האירופית.

יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון התייחס לתוכן הדיונים ואמר: "סבב דיונים שכזה מתקיים אחת למספר חודשים כאשר בכל פעם התאחדות אחרת מארחת. הדיונים היו עניינים ופורים, בין השאר דיברנו על שיטת המשחקים שתהיה בגמר טורניר היורו ב - 2020 ועל נושאים נוספים הקשורים בניהול השוטף של הכדורגל והמפעלים של אופ"א. אני שמח ששוב מזדמן לנו להראות לכולם את המדינה הנפלאה שלנו, כפי שכולם יראו זאת גם בקיץ הקרוב עם אירוח של גמר טורניר אליפות אירופה לנבחרות צעירות, U21".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully