וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: שי כהן נכנס כשותף מלא במחלקת הנוער

30.10.2012 / 15:26

איש העסקים יעזור ליואב כץ לשקם את המחלקה, אך לא תהיה לו נגיעה לקבוצה הבוגרת בשלב זה. כהן: "נחזיר עטרה ליושנה"

איש העסקים שי כהן סיכם היום רשמית על הצטרפותו כשותף במחלקת הנוער של הפועל חיפה. כהן ישקיע באופן שווה במחלקה כמו הבעלים יואב כץ ולמעשה יהווה שותף מלא בכל ההחלטות הנוגעות למחלקת הנוער. אחת מהמטרות הראשונות של כהן תהיה למנות לעצמו יועץ מקצועי שיבנה אותו תכנית לשיקום ובניית מחלקת נוער איתנה. כידוע, כהן נפגש בעניין בשבוע שעבר עם אמנון רז. ראוי להדגיש כי בשלב זה לכהן לא תהיה כל נגיעה בקבוצה הבוגרת ולפי גורמים במועדון, ככל הנראה לא צפוי להיכנס כלל לשותפות בקבוצה הבוגרת.

כהן, 28, יליד קרית חיים, שיחק בצעירותו בכל קבוצות מחלקת הנוער ובקבוצת הנוער עצמה והוא נחשב לאוהד מושבע של המועדון. הוא הגיע לישראל לפני כשלושה שבועות לדון על הצטרפותו למחלקה עם הבעלים כץ ומאז עקב מקרוב אחרי הפעילות, ביצע בדיקות כדאיות כלכלית ושוחח עם מאמנים ומנהלי קבוצות. כהן המתגורר בארצות הברית הוא בעלים ויו"ר של חברות בתחום הנדל"ן והקוסמטיקה.

כהן מסר בתגובה: "חונכתי, גדלתי וצמחתי במחלקת הנוער של הפועל חיפה מבית הספר לכדורגל של הפועל חיפה אליו הגעתי לראשונה כשהייתי בגיל חמש ועד גיל 18 כאשר שיחקתי בקבוצת הנוער. בעיני מחלקת הנוער מהווה את המרכיב החשוב ביותר במועדון כדורגל. זהו לא רק דור העתיד והתשתית של הקבוצה הבוגרת אלא קודם חינוך לערכים ומסגרת למאות בני נוער וילדים אשר במקום להסתובב ברחובות פעילים במסגרת ספורטיבית. אני יכול להעיד ממקור ראשון כי הפעילות במחלקת הנוער של המועדון עיצבה את אישיותי וסייעה לי רבות בחיי האישיים בכלל ובפרט בעולם העסקים".

לגבי המטרות אמר: "המטרה שלי היא להחזיר עטרה ליושנה, אבל אני לא קוסם, אלא איש של עבודה. אני מודע לכך שמדובר בתהליך שיקח כמה שנים, אבל אני מאוד אופטימי כי יש כאן פוטנציאל אדיר להצלחה כי מבחינתי הפועל חיפה הינו אחד מארבעת המועדונים הגדולים בארץ. לקחתי מחלקת נוער טובה והמטרה להפוך אותה למצוינת".

יואב כץ התייחס למהלך ואמר: "אני מאחל לשי כהן בהצלחה ואני בטוח שהוא יתרום רבות למחלקת הנוער. הרקע שלו כמי שגדל במחלקת הנוער ובקרית חיים וידוע כאוהד מושבע של הקבוצה, לצד ההצלחה בעיסוקיו המסחריים, הינה מתכונת להצלחה במחלקת הנוער. אני מקווה שבעתיד ישתלב גם בקבוצה הבוגרת".

טרטצקי יהיה כשיר לסכנין

מצבה הקשה של הפועל חיפה בקרקעית ליגת העל והעובדה שהקבוצה מהכרמל היא היחידה שעדיין לא הצליחה להשיג ניצחון ליגה, מכניסים את המועדון באופן טבעי להרבה לחץ. הצוות המקצועי של המועדון, החליט לנסות ולהוריד קצת מאווירת הלחץ ששוררת בקבוצה והוציא את השחקנים ליום גיבוש מיוחד בחוף הים.

השחקנים שקיבלו את ההודעה אתמול בערב, הגיעו לחוף הים בקריית חיים, שם עברו אימון כושר ולאחריו נערך טורניר פוצ'יוולי בין השחקנים. הקבוצה הזוכה שכללה בין היתר את עאהד עזאם ויוסי דורה זכתה בכרטיסים לסרט מתנה. אחרי הטורניר ערכו השחקנים ביחד עם הצוות ארוחה משותפת בחוף.

"הייתה אווירה לא טובה לאחרונה ובהחלט היינו זקוקים לשבור שגרה". אמר אחד השחקנים והוסיף: "אני מקווה שזה ישחרר אותנו לקראת סכנין שזה משחק קריטי מאים כמוהו"

בקבוצה היו מרוצים מהעובדה שאייל טרטצקי חזר להתאמן אתמול כשהשחקן הבהיר שוב לצוות המקצועי כי אין לו כוונה לפספס את המשחק החשוב בשבת. כאמור, הקבוצה של ניר קלינגר תארח ביום שבת את בני סכנין למשחק על שש נקודות בתחתית. הפסד נוסף של הקבוצה מול סכנין והפער בין חיפה לחוף מבטחים יילך ויגדל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully