וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת להתלונן נגד אוהדי המחאה

29.10.2012 / 14:15

אוהד קילל את אייל טרטצקי ויוסי דורה בפייסבוק, בקבוצה ישקלו תלונה על איומים והסתה. תגובת האוהדים: "אלימות אינה דרכנו"

בהפועל חיפה שוקלים להגיש תלונה כנגד אחד מאוהדי המחאה על הסתה ואיומים נגד שני שחקני הקבוצה, אייל טרטצקי ויוסי דורה. בחיפה נדהמו לגלות שאחד מהאוהדים פרסם בדף הפייסבוק שלו דברים קשים כנגד השניים.

בין היתר נכתב: "שחקן שמשתף פעולה ומשקר בתקשורת צריך להעלות לגרדום ולא מקובלות עליי הצהרות כאלה של יוסי דורה ואייל טרטצקי.. שיישבו בשקט ויגידו תודה שהם מקבלים עידוד במעט הזמן שבו אנחנו לא מתעסקים עם כץ". בנוסף, אותו אוהד קילל את השניים, מה שגרם לכעס רב אצל חיפה, ששוקלת, כאמור, כעת להגיש תלונה במשטרה כנגד אותו אוהד.

אייל טרטצקי שחקן הפועל חיפה (שמאל) עם גל אראל. אדריאן הרבשטיין
מטה המאבק ביואב כץ מתנער מההתבטאויות נגדו. אייל טרטצקי/אדריאן הרבשטיין

אגב, מקורבים לטרטצקי ודורה אמרו כי הם לא ישתפו פעולה עם הגשת תלונה וכי אין להם כוונה לפנות למשטרה בנושא. במטה המחאה אמרו כי הההודעה לא משקפת את הגישה ואת אופי המחאה כנגד יואב כץ ."מטה המאבק מתנער מההתבטאות הזו. אלימות פיזית ומילולית אינה דרכנו ולא תהיה. עם זאת, יש לזכור כי הדברים נאמרו בתגובה להודעה שקרית שפרסמה הקבוצה בשם השחקנים וכי הדברים נאמרו בדף הפייסבוק הפרטי של אותו אוהד", נמסר בתגובה רשמית של מטה המאבק.

מי שכן יצאו מרוצים מפגישה עם כץ היו חוג האוהדים "רד שארקס", שקיבלו מהבעלים כסף לטובת קניית דגל פריסה לקראת משחק הדרבי מול מכבי חיפה בעוד כמה מחזורים. בצד המקצועי מסתמן שניר קלינגר ימשיך לספסל את פביאן סטולר, יוסי דורה וגיא צרפתי כאשר ניראה שההתלבטות של המאמן היא בין תוספת של חלוץ נוסף לעומת המשחק מול הפועל באר שבע על חשבון אחד הקשרים, אגב, טרטצקי חזר היום להתאמן אך הוא עדיין סובל מכאבים עזים בגבו ומחכה למיפוי העצמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספסול שלו עשוי להימשך. גיא צרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully