וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרונינגן רוצה את מאור מליקסון

רוברט מסקאנט, המאמן שהביא את הקשר לוויסלה, רוצה אותו בהולנד לקראת ינואר. מליקסון יחמיץ את משחק הליגה הקרוב

כרונינגן ההולנדית מעוניינת במאור מליקסון ועשויה להיכנס למשא ומתן על צירופו בינואר, כך על פי דיווחים בתקשורת הפולנית. מאמנה של כרונינגן הוא ההולנדי רוברט מסקאנט, שהביא את הקשר הישראלי לוויסלה קרקוב ומעריך אותו מאוד. שיתוף הפעולה בין השניים הוביל את ויסלה לאליפות בעונת 2010/11 ולהופעה בשלב הבתים של הליגה האירופית אשתקד. מסקאנט פוטר מהקבוצה הפולנית במהלך העונה שעברה ובקיץ קיבל את המשרה בכרונינגן.

"מאור הוא שחקן ייחודי שעושה את ההבדל על המגרש", צוטט מסקאנט בפולין. "הוא הביא רמה חדשה לליגה הפונלית. היריבות לא יודעות לעצור אותו ולעיתים נאלצות לעשות את זה בעבירות". ראוי להדגיש כי בין השניים שררה מערכת יחסים קרובה ומסקאנט הוא זה שהודיע בזמנו במסיבת העיתונאים על ההחלטה של מליקסון לייצג את נבחרת פולין, ממנה כידוע חזר השחקן יום למחרת.

על פי הדיווח בפולין, כרונינגן רצתה לצרף את מליקסון כבר בקיץ, אבל המחיר שדרשה ויסלה היה גבוה ומסקאנט בחר להחתים שחקן אחר ששיחק תחתיו בפולין, הסלובני אנדרז' קירם. למרות זאת, מעבר אפשרי של מליקסון להולנד כבר בינואר נמצא על הפרק ושיחות בעניין עשויות להתחיל בקרוב. כרונינגן מדורגת במקום ה-11 בהולנד אחרי 10 מחזורי ליגה.

מליקסון, שחוגג היום (שלישי) את יום הולדתו ה-28, רשם עד כה העונה שמונה הופעות ליגה במדי ויסלה בהן כבש שער אחד ובישל שלושה. קבוצתו נקלעה לתקופה רעה והיא במקום ה-13 בלבד ובמרחק 10 נקודות מהמוליכה לגיה ורשה. מליקסון נפצע במשחק הליגה האחרון של ויסלה ביום שישי והוא צפוי להיעדר מהמשחק הבא של הקבוצה מול לך פוזנן החזקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully