וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חן פומרנץ: "חייבים לפתוח את הקמפיין בצורה חיובית"

שחקן נבחרת ישראל בכדוריד, שחתם בקבוצת גרוסוולטשטאדט, מתכונן לפתיחת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול צ'כיה

נבחרת ישראל הגיעה אמש לצ'כיה, שם תקיים מחר (רביעי, 19:00, שידור בספורט 1) את משחק הפתיחה של קמפיין מוקדמות אליפות אירופה מול הנבחרת המארחת. הנבחרת מציגה הרבה פנים חדשות ומגיעה במצב רוח טוב אחרי שני הניצחונות הכפולים בסוף השבוע בקפריסין. אל הנבחרת חבר אמש בוינה, חן פומרנץ. הליגיונר היחיד של הכדוריד גברים שנמצא בדרך חזרה לבונדסליגה הראשונה בגרמניה. פומרנץ מלך השערים של ליגת המשנה בגרמניה וקפטן האם סיכם ל-3 שנים ויעבור בימים הקרובים לגרוסוולטשטאדט, מועדון שאומנם לא נמצא בשיאו אבל עדיין נחשב לאחד ממועדוני הפאר בגרמניה וממוקם ליד פרנקפורט.

פומרנץ התפנה לריאיון לאתר איגוד הכדוריד ודיבר על פתיחת הקמפיין: "זו נבחרת שאותה מדריך מאמן חדש, וצריך לדאוג שהקמפיין יפתח בצורה חיובית, ולנסות עד כמה שניתן להמשיך את המומנטום מקפריסין. אני בטוח שכולנו נרצה לתת לדראגן ג'וקיץ' המאמן הרגשה טובה. צריך להשתמש בביטחון שהנבחרת צברה בסוף השבוע ולנסות להציג כדוריד טוב ככל שניתן, וכמובן לנסות לעשות תוצאה טובה במשחק בצ'כיה. יש הרבה שחקנים חדשים, שזה הקמפיין הראשון שלהם בנבחרת".

על החתימה בקבוצה החדשה: "קיבלתי לפני שבועיים את ההצעה, סיכמנו את התנאים. למיטב ידיעתי הקבוצות סיכמו ביניהן שאני לא אשתתף במשחק של האם שנערך ביום ראשון ולכן לא שיחקתי. עכשיו אנחנו מחכים לראות שיש את כל הערבויות לחוזה שהוצע לי לשלוש שנים. זה בהחלט צעד מקצועי מצוין עבור הקריירה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully