וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביש: "שחקנים החמיצו ממצבים שלא מחמיצים באימון"

אכזבה בהפועל באר שבע. שחקנים ביקרו את מרקוביץ': "חסר אחריות", והסבירו: "שחקנים מגיעים לרחבה ורועדים"

one

רק אתמול (שני) הודה תומר סוויסה בראיון: "קצת בולט שאנחנו לא מגיעים מספיק למצבים וגם אנחנו מתוסכלים מזה. לא יכול להיות ששחקנים שנותנים 12-14 גולים בעונה לא מגיעים למצבים". אחרי המשחק אתמול בקרית שמונה, בהפועל באר שבע נשמעה שוב ביקורת על משחק ההתקפה והמאמן אלישע לוי ינסה לפתור את הבעיה, אולי באמצעות שינוי סגנון המשחק או שינויים בהרכב. עידו אקסברד קיבל אתמול דקות כשעלה מהספסל ומקווה לפתוח במשחקים הבאים. גם ניקולס פלצ'וק בתמונת ההרכב למשחק הבא.

בבאר שבע החמיאו לצורת ניהול המשחק של המאמן שקבוצתו שלטה במגרש, אבל נראה כי איבוד הנקודות, שמנע מהאדומים לעלות למקום השישי, גרם לאכזבה גדולה לאור ההחמצות הרבות במשחק. "יש כאן בעיה, ברגע ששחקנים מגיעים לרחבה הם כאילו רועדים מהכדור. ברגע שזה יתחבר, לכולם ברור איזה קבוצה נקבל כאן", אמר אחד מהם. מי שספג ביקורת על שער השיוויון היה בויאן מרקוביץ'. "הוא שומר על יציבות עד עכשיו, אבל הפעם עשה שטות והתנהג בחוסר אחריות. כך לא תוספים שחקן ברחבה, במיוחד שהשופט עומד קרוב".

"בהתאם להתנהלות המשחק, אנחנו בהחלט יכולים להרגיש מאוכזבים", אמר הבלם עודד גביש. "התכוננו למפגש הזה כל השבוע, ידענו שקרית שמונה במצב בעייתי, הם שיחקו באירופה ביום חמישי ומגיע להם כל הכבוד שהם הצליחו לעמוד פיזית 90 דקות. אותנו זה לא היה צריך לעניין, באנו לנצח והדברים לא הלכו כמו שרצינו".

בנוגע לשאלת חוסר היציבות של הקבוצה העונה, ענה: "חוסר יציבות זאת לא הגדרה נכונה. הפסדנו משחק אחד מתחילת העונה וניצחנו את מכבי תל אביב. הגענו לקרית שמונה, מגרש שהרבה קבוצות איבדו בו נקודות כך שזה לא מובן מאליו. הכדורים שלנו פשוט לא נכנסו, שחקנים החמיצו ממצבים שבאימון הם לא מחמיצים וכובשים עשרות שערים כאלה. נצטרך לדעת לפצות על שתי הנקודות שאיבדנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully